Turbo przecie to musi dobrze chodzić i tak też jest moment już od 1750 i ciągnie do końca, eleastyczność boska od 40 na 4 biegu ciągnie aż miło.
5,0
Skrzynia biegów
cichutko i bez problemów
5,0
Układ jezdny
Quattro po prostu zajebiście nie ważna jaka prędkość na zakręcie trzyma sie jak przyklejony i ruszanie na śliskim doskonałe tylko ta wersja rzadnej innej.
Komfort
3,0
Widoczność
z tyłu może kiepsko przy parkowaniu
5,0
Ergonomia
nie wiem co to
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dział bardzo dobrze climatronic
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie zadużo ale 4 osoby mają wygodnie
5,0
Wyciszenie
Doskonałe przecież to Audi
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie przy 130-150 9,5l przy oszczednej schodzi do 7 , miasto 9,3-11
3,0
Stosunek jakość/cena
warty jest ceny
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie psuje
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
[l/100km]