8 sek. do setki, turbina, wysoki moment obrotowy, dobra elastyczność - wciska w fotel
4,0
Skrzynia biegów
po 15 latach nie może przecież już działać bez zarzutu, ale jest naprawdę nieźle
5,0
Układ jezdny
Quattro? kto raz spróbuje ten już nigdy nie kupi nic innego, na śniegu tylko łyka się tylnonapędowe betki i merce, a przednionapędówki to są dobre do przemieszczania się a nie czerpania frajdy z jazdy
Komfort
3,0
Widoczność
W poprzednim aucie miałem czujniki parkowania i się trochę zrozleniwiłem - i dlatego bez czujników wynik przecietny, ciężko ocenić gdzie kończy się kufer ale tak jak mówię - czujniki strasznie rozleniwiają
4,0
Ergonomia
Klasyczna deska rozdzielcza bez udziwnień, klimatronik trochę za nisko i trzeba oderwać wzrok od drogi żeby coś poustawiać, na szczęście w większości przypadków jeździ się na trybie AUTO i tylko temp. reguluje
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą szybko robi się cieplutko, nawet jak silnik się nie zagrzał jeszcze, a latem chłodzik bez zarzutu:-) Klimatronik w latach \'95 to niezły wypas, mało który samochód w tych czasach w ogóle miał klimę a co dopiero automatyczną
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Autko niestety ciasnawe, mało miejsca z tyłu i mały bagażnik
4,0
Wyciszenie
Lata robią swoje ale i tak nie jest najgorzej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na silnik 1,8 i spalanie 10 litrów to nie jest źle a wręcz dobrze, napęd quattro turbina
3,0
Stosunek jakość/cena
Nowe kosztowało około 130 tys PLN to bardzo dużo ale jakość w cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto bardzo trwałe jeśli odpowiednio je serwisujemy, czasem tylko drobne wpadki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niezawodne w 100%
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
[l/100km]