Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A4 B5 Sedan

Bartez, 15 lat temu
Silnik 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Audi A4 B5 Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Następne też będzie quattro. Reszta kalek mnie nie interesuje.
5,0
Całokształt
Moje pierwsze własne autko (nie pierwsze którym jeżdżę) i jest doskonałe. Jazda po górach na drogach oblodzonych, zaśnieżonych, przy kącie nachylenia 50 stopni - rusza nawet z miejsca bez efektu mielenia :). Wyprzedzić dwa tiry pod rząd przy 100km/h to pryszcz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Po wymianie oleju którego przede mną nikt pewnie nie wymieniał pracuje bardzo cicho. Dopiero ostre wdepnięcie generuje jakże przyjemny odgłos :) Powyżej 3000obr załącza się turbina i przy prędkości 150km/h na piątym biegu silnik reaguje dynamicznie chociaż to tylko albo aż 150KM
5,0
Skrzynia biegów
Nie ma żadnych problemów z wbijaniem biegów, wsteczny zawsze wchodzi tak jak i pozostałe. Trochę dziwnie tylko dwójka wchodzi, nie tak gładko jak reszta.
5,0
Układ jezdny
Ładnie wchodzi w zakręty, zawieszenie trochę twardsze niż pozostałe A4 bez turbiny i quattro, ale bardziej miękkie niż np F Focus - mi to odpowiada. A quattro to po prostu strzał w 10, na nic mi inne kaleki co ciągną albo pchają bezwładne koła :]
Komfort
4,0
Widoczność
Ja tam wszystko widzę, jak komuś nie pasuje - polecam cabrio albo PKP. Czasem parują szyby.
4,0
Ergonomia
Wiadomo gdzie co jest jednak muszę oderwać wzrok żeby wybrać inna stację, ale może to ja...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Problemem są często zaparowane szyby - nie wiem co jest. Minusem jest brak wycieraczki tylnej szyby i brak podgrzewania przedniej. Grzeje się szybko, moment i jest ciepło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem dość małej postury - miejsca dla mnie jako kierowcy dużo, z tyłu też w porządku. Trzech rosłych kolesi z tyłu jednak ma trochę ciasnawo. Bagażnik za to ogromny, na wycieczkę bez problemu wchodzą ciuchy wszystkich.
4,0
Wyciszenie
Głośno dość przy prędkościach powyżej 130km/h, wtedy radio na maksa.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tak sobie, depne = 10l, nie depne = 10l, napraw nie ma. Ceny części trochę droższe niż do Focusa ale połowe tańsze niż do BMW E46. Za rozrząd kompletny + pompa zapłaciłem ok 480pln (Ruville, Contitech) a montaż 340Ppln (w tym filtry(90pln), zmiana opon), klocki(85pln, montaż 50pln).
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 5tys euro kupiłem świetnej klasy auto, ma już 12 lat a wygląda na 5.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie ma usterek, nic się nie psuje. Narazie :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma usterek, totalnie nic się nie psuje. (oprócz zużywanych materiałów eksploatacyjnych)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Audi A4 B5 Sedan 1.8 20V Turbo quattro 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,50 zł
9,4
l/100km
13,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A4 B5 Sedan