Inne
: gaz i ustawianie go przez partaczy,ale jest juz ok.
5,0
Całokształt
ogólnie samochód pomimo swojego wieku bardzo pozytywnie mnie zaskoczył,świetny silnik,blachy jak dzwon zero korozji oraz stosunkowo mało awaryjny z dużym zapleczem tanich części zamiennych.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik rewelacja,bardzo dobre osiągi przy stosunkowo niskim jak na taki silnik spalaniu,cichy i elastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą bardzo lekko i precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
komfortowy i nie taki awaryjny ani drogi w naprawach jak to twierdzą niektórzy.
Komfort
4,0
Widoczność
dobrze lecz nie rewelacyjnie,w kombi pewnie było by lepiej:)
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu,bardzo dobre materiały.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze i szybko chłodzi ale ogrzewanie zajmuje trochę czasu ale może to wina mojego autka.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu ok,ale z tyłu ciasno i bagażnik mało foremny i ustawny lecz całkiem spory.Mógłby mieć większy otwór załadunkowy.
4,0
Wyciszenie
w środku na biegu jałowym silnika absolutnie nie słychać,jednak w czasie jazdy powyżej 120km/h słychać szum powietrza ale nie jest to uciążliwe.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie jest źle,moje poprzednie auto z prawie połowę słabszym silnikiem paliło podobnie ale tutaj dynamika i elastyczność są o niebo lepsze:)
5,0
Stosunek jakość/cena
samochód w zakupie jest dosyć drogi ale w eksploatacji już jest o wiele lepiej no i ta jakość wykończenia suuuuper.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak narazie wymieniłem przegub,3 wahacze,drążek kierowniczy,2 cewki zapłonowe,moduł zapłonowy i sonde lambde ale te ostatnie przez źle wyregulowany gaz.poza tym typowe części eksploatacyjne.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych poważnych usterek może oprócz tego modułu zapłonowego,ale szybko sam zdiagnozowałem przyczynę i równie szybko usunąłem(3 min pracy)oraz bardzo tanio(90 zł u kolegi w sklepie,zmiennik :))
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
[l/100km]