po otwarciu maski ,na wolnych obrotach słychać pisk paska klinowego-gdy jest wilgotno na dworze.sam silnik to precyzja.solidna chłodnica .
4,0
Skrzynia biegów
no niestety tutaj powiem tak; przydałoby sie troche inne przełożenie powyżej 130 km/h słychać już nieco nieco prace skrzyni.ale poza tym jest ok.
4,0
Układ jezdny
można by powiedzieć doskonaly ,szkoda ze nikt na zachodzie nie pomyślał że polska bedzie miała tak dziurawe drogi.wahacze , zawieszenie to słaby punkt A 4 .trzeba co dwa lata sporo z zawieszenia wymienić.nie ma tu większego znaczenia z jaką predkościa jeżdzimy.
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
w siadanie i wysiadanie ,to tak jak bym siedział na zbyt niskim fotelu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
NIE MAM KLIMATYZACJI ,mam auto dwa lata.przy mrozie do 10 stopni[auto stoi czesto na zewnątrz również zimą ]szyby odmarzają po 3 min.dmuchawa pracuje w miare cicho i skutecznie.ogrzewanie ogólnie wystrcza nawet dla zmarżlucha.w dni upalne w środku raczej gorąco.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu zbyt mało miejsca dla siedziących pasażerów.
4,0
Wyciszenie
przy dużej predkości słychać tylko świst powietrza .nie wiem ile to decybeli.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na warunki polskie i jeśli ktoś chce utrzymać auto w dobrym stanie technicznym to przeciętna wypłata napewno nie wystarczy.
4,0
Stosunek jakość/cena
troche za drogie co do wartości ogólnej sam.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czesto, chyba zbyt czesto, zapala sie kontrolka rewizyjna .przy odczycie okazuje sie ze to końcówki wtrysków.mechanik twierdzi ze to owszem wtryski ale powód taki- złe paliwo
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pompa paliwa .nie można jeżdzić długo na rezerwie pompka dostaje powietrza i pada.po 2-3 takich zdarzeniach.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]