Autko bardzo przyjemne w prowadzeniu, zrywne, komfortowe, bardzo dobry samochód dla osób które chcą wygodnie jeździć, nie wydając miło a złotówek. Jak na 20 letni samochód który zrobił 340 tys nie miałem większych awarii. Złota zasada, jak dbasz tak masz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zrywny, mało awaryjny jeśli się dba i serwisuje wszystko na czas. 20 lat jeździł na fabrycznej cewce, dla mnie to oznaka wysokiej jakości.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa bez zarzutu, wszystko chodzi gładko i bez zgrzytów.
5,0
Układ jezdny
Brakuje mi tutaj większego promienia skrętu, po za tym nie mam zastrzeżeń.
5,0
Karoseria
Te blachy przeżyją jeszcze nie jedno nowe auto z salonu, pod warunkiem że samochód nie był bity.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna widoczność w dzień, w nocy żeby coś widzieć trzeba zainwestować w trochę lepsze lampy, albo chociaż żarówki dobre.
4,0
Ergonomia
Kierowca czuję się świetnie, wygodne fotele, dobra widoczność, i dużo miejsca, nie można powiedzieć tego o osobach z tyłu, mają nie za dużo miejsca na nogi.
Z przodu miejsca sporo, z tyłu trochę mniej, samochód dobry dla kawalera, albo pary bez dzieci.
4,0
Wyciszenie
Ma swoje minusy, przy większych prędkościach robi się głośno, słabe wygluszenie jeśli chodzi o pęd powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mój egzemplarz w cyklu mieszanym pali 8/9 litów na setkę i to z bez pilnowania nogi żeby jeździć oszczędnie. Trzeba tylko jeździć z głową.
5,0
Stosunek jakość/cena
8-10 tys za naprawdę zadbana sztukę wydaje się być odrobinę duża, zapewniam jednak ze lepiej wydać te 8 tys i nie wkładać dużo w samochód jak kupić szrot a za 3 tys I płakać ze to skarbonka bez dna.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Robić na bieżąco i samochód będzie wdzięcznie służyć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 20 latach w samochodzie wymieniłem oryginalne : przeguby, amortyzatory oraz cewke, dla mnie to oznaka jakości tych samochodów i ich bezawaryjności.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]