Karoseria
: Żadnych śladów korozji, ale nie jest to dla mnie zaskoczeniem. Poprzednie Audi 80 miało 23 lata i też nie rdzewiało.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Ciągle coś, jak nie końcówki, to wahacze.
Silnik
: Przepustnica raz działa, raz nie, termostat co dwa lata do wymiany, przepływka dawno padła.
Układ hamulcowy
: Tylne zaciski praktycznie do wymiany, przednie w nielepszym stanie, wszystkie regenerowałem.
4,0
Całokształt
Ostatnio co miesiąc u mechanika, cóż, 16-letnie ma prawo się psuć, a ja nie mam czasu nawet na duperele. Chciałbym kupić coś innego, niż audi, ale popularność tego auta powoduje, że cena części jest do akceptacji oraz dużo mechaników zna te auta.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik nie za głośny, pracuje równo, na pedał gazu mógłby jednak lepiej reagować.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. No, czasem wsteczny wejdzie za drugim razem, raz na miesiąc.
5,0
Układ jezdny
Na szerokich oponach i równej drodze - aż chce się jechać.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 1350 kg metalu, spalanie całkiem znośne. Na LPG pali 10l/100km, co w przeliczeniu cenowym na benzynę wychodzi tak, jakby palił 5l/100km benzyny.
3,0
Stosunek jakość/cena
Szału nie ma...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawieszenie komfortowe, ale wysoce awaryjne. Po każdej zimie przynajmniej dwa, trzy elementy do wymiany. Na szczęście zamienniki nie są szczególnie drogie.
Po montażu gazu, po 4 tyś. padł zawór - wygiął się(?!), ale to moja wina, było nie zagazowywać.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]