Zawieszenie
: Po przeczytaniu opiń o zawieszeniu, że trzeba co 20 tys wymieniać jestem wybitnie zadowolony.
4,0
Całokształt
Auto jako narzędzie do sprawnego i komfortowego przemieszczania się jak najbardziej wystarczy.
Wrażenia
3,0
Silnik
Powiem (znaczy napisze) tak:
Silnik jako silnik jest jak najbardziej OK.
Kultura pracy? Raz prawie udało mi się zapalić pracujący silnik :-)
Elastyczność. No jak wcisnę pedał przyśpieszenia, wskazówka podnosi się (troszkę szybciej aniżeli wskazówka od paliwa :) ). Nie jest to silnik optymalny jeśli ktoś chce wrażeń i łamaczy karków ;-) To sprawnego przemieszczania wystarczy.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą wystarczająco dobrze. Skok lewarka dosyć długi, ale to przy charakterze auta jest jak najbardziej ok. Przecież to nie wyścigowy melex :-)
5,0
Układ jezdny
Tutaj bym chciał się rozwinąć, ale auto mi na to nie pozwala. Odkąd go mam przejechałem nim grubo ponad 100 000 km i powiem, że nie robiłem nic z zawieszeniem.
Komfort
4,0
Widoczność
Widać większość staruszek na przejściu dla pieszych. Z co większe ciężarówki w lusterkach też da się zaobserwować. Minus? Małe prawe lusterko.
4,0
Ergonomia
wszystko pod ręką ... chyba, że... strasznie nie podoba mi się włączanie świateł,tam gdzie w pierwszej kolejności powinny być kierunkowskazy. Jak się przesiadam do innego auta nie trafiam w dźwignie kierunku :-)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ciepełko leci już po paru km.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsce \"pracy\" kierowcy jest wystarczająco wygodne, pasażer po prawej od kierownicy, też nie powinien narzekać z tyłu? Drużyna siatkarzy kręciła by głowami
3,0
Wyciszenie
Przy prędkościach >160 (oczywiście autobany DE) można wyłączyć cb radio bo i tak nic nie usłyszysz.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Może z raz się zdarzyło, że auto nie ruszyło z miejsca.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 20V 125KM 92kW
[l/100km]