Silnik
: 20V swoje robi szczgólnie przyspieszenie powyżej 100 bardzo ładnie się zbiera.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Skomentuj tę usterkę...
4,0
Całokształt
Autko oceniam naprawdę wysoko. Z przodu jeszcze nic nie robiłem. Co do 1.8 naprawdę mnie pozytywnie zaskoczył ten silniczek, wystarczy o dynamicznej jazdy jednak \\\"rajdowcom\\\" polecam 1.8T. Koszta utrzymania nie są tragiczne (duża ilość zamienników dobrej jakości) ale na pewno nie najtańsze. Jedno to auto ma w sobie od roku gdy otwieram garaż na mojej twarzy pojawia się \\\"banan\\\" czego i wam życzę.
Wrażenia
5,0
Silnik
125 km jak na dosyć duży samochód to może trochę mało, ale naprawdę daje radę. Zależy jak kto jeździ ale 10 sek. do setki to przyzwoity wynik, choć wyścigówka to nie jest. Można dynamicznie wyprzedzić bez większych problemów. Elastyczny przy 200 tys. bez kłopotów.
4,0
Skrzynia biegów
Przydałby się 6 bieg do jazdy na autostradzie zdecydowanie. Poza tym ok.
4,0
Układ jezdny
Bardzo pewnie trzyma się drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Co chce to widzę.
5,0
Ergonomia
Jak to w Audi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam climatronic, ale zawsze mogłaby być 2 strefowa ;).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Oceniam tylko przód i dla mnie idealnie. Z tyłu jeszcze nie jechałem dlatego pewnie daje maxa ;)
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Audi do najtańszych nie należy. Ale jest tak duża ilość zamienników, tańszych a naprawdę przyzwoitej jakości, więc nie ma tragedii. Pali mi ok 12l. LPG w cyklu mieszanym, na włączonej klimie i przy dynamicznej jeździe. OK
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rok użytkowania:
- wymiana amorków z tyłu (pierwszy raz za żywota mojej A4)
- wymiana końcówek drążków kierowniczych
- wymiana przewodów zapłonowych