Szukaj

Lista ocen Audi A4 B5 Avant (191) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 256 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Rufek
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Przy takim przebiegu zawsze coś się psuje. Większość ludzi pisze o tragicznym zawieszeniu i strasznych kosztach naprawy. BZDURA. kompletne zawieszenie to koszt około 650zł. jaki jest koszt wymiany nie wiem sam to robię. Jest banalnie proste. kilka kluczy, młotek i zrobione. poza tym ustawiamy tylko zbieżność. Kąty są stałe co zmniejsza koszty naprawy. silnik ideał nie do zdarcia a o turbo trzeba dbać i działa
2,0
~arek123
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
komplet przedniego zawieszenia do wymiany,przepływomierz,siadają napinacze,często zatkane odpływy wody zatykają się i powódź w kabinie największa wada Audi z tymi odpływami trzeba często kontrolować czy woda nie stoi w komorze szczególnie po myjni albo po ulewie,uciekający płyn z chłodnicy,zaciera się skala na pływaku paliwa,amortyzatory długo nie wytrzymują,przeguby do wymiany
1,0
~Yahoo
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Uszkodzona głowica i jej uszczelki. Pompa wtryskowa regenerowana już dwa razy i problem nadal nie znika. Rozsypują się koła pasowe. Raz rozleciało się totalnie koło pasowe alternatora i narobiło trochę szkód. Do tego uszkodzony wentylator klimatyzacji. Wymieniane popychacze i zawory. Termostat padł a potem czujnik temperatury. Aha no i czujnik ABS też się rozleciał.
4,0
~maciejgluba@o2.pl
Audi A4 B5
Avant 2.8 30V quattro 193KM 142kW
jak na razie miałem dwie przygody, jedna zaniedbanie poprzedniego właściciela przy przebiegu 120 tyś. wymienił rozrząd ale bez termostatu, i on mi strzelił, jak się go wymienia pisałem wyżej, na szczęście zbiegła się ta awaria z planowaną wymiana rozrządu więc nie bolała mnie to aż tak strasznie części plus robota 1200 zł (paski, napinacze, termostat, pompa itd)
4,0
~mati4
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 116KM 85kW
Nie martwi Cie korozja ani wady fabryczne silnika. Zawsze dokladalem do porzadnych czesci. Z wiekszych usterek - regenracja turbo przy 220000 km. Auto nigdy mnie nie zawiodlo - zawsze odpalilo od strzala i dowiozlo mnie na miejsce. Poza turbina tylko elementy eksploatacyjne - plyny, tarcze, klocki, filtry, kompletny rozrzad i zarniki od ksenonow :D
4,0
~Hans
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 90KM 66kW
Po przejechaniu 190000 km postanowiłem wymienić koło dwumasowe i sprzęgło, okazało się że pojeździło by jeszcze conajmniej następne 100000. Zawieszenie wymienione prawie całe. Można kupić cały zestaw zawieszenia już za 500 zł ale nie polecam, chyba że przed sprzedażą auta. Dobre zawieszenie to ok 1600-2000 zł za cały komplet na następne 10 lat !!!
1,0
~klosek kaszuby
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
rozrzadu nie licze bo to koniecznosc aby nie miec przykrych niespodzianek ale po za tym w ciagu roku wymienilem 2 razy napinacz wielorowkowego paska alternatora orginal audi 2X 400zl + paski, lozyska przod wozek silnika wszystkie poduszki silnika i skrzyni tarcze klocki .... a teraz silniczek z ciegnem do klimatronika czeka mnie 450zl
1,0
~Łukasz
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Brak. W moim przypadku nigdy nie wystąpiły poważne usterki, auto nigdy nie stało unieruchomione tylko raz przez całkiem padnięty akumulator. Wiele osób narzeka na dwumasę czy turbo ale tak naprawdę wystarczy trzymać się nie za niskich obrotów silnika podczas jazdy oraz studzić turbinę przynajmniej minutę przed zgaszeniem auta.
4,0
~BONOB5
Audi A4 B5
Avant 1.8 Turbo 180KM 132kW
Nie są to może poważne usterki, ale jeżdżąc przede wszystkim po miastach naszych \"pięknych\" i też w niektórych miejscach pamiętających czasy \"wojenne\" - to są to w tym modelu akurat wahacze przedniego i tylnego zawieszenia, gdyż w tym aucie jeździ się wygodnie właśnie dzięki wielowahaczowemu zawieszeniu.
Dziennik kosztów dla Audi A4 B5 Avant
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
6,5
l/100km
10,3
l/100km
12,9
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~padiaodfa
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Przednie zawieszenie choć jest świetne nie wytrzymuje naszych dróg, koszt kompletu wahaczy 1600zł, często pada koło dwumasowe (choć wiele zależy od użytkownika), koszt 1300zł + sprzęgło 700zł. Poza tym zdarza się, że kierownice w turbinie się zapiekają, wtedy w najlepszym wypadku czyszczenie, albo wymiana, koszt regeneracji 1200zł.
Audi A4 B5 Avant