Szukaj

Lista ocen Audi A3 8L Hatchback (210) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 422 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Robert
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 T 150KM 110kW
Zegary! Wystrzegajcie się poliftów z zegarami 1/2FIS firmy Magnetti Marelli. Mają tendencję do tworzenia zimnych lutów (wieczna rezerwa, wiecznie pełny bak, wentylatory na full i wskazówka od temp wody na max od razu po odpaleniu auta) i uszkadza się w nich procesor (obecnie nie do kupienia). Po awarii procesora w najlepszym wypadku wskazówki będą tańczyć, w gorszym zatrzyma się przebieg i praca wskaźników, w najgorszym zostaniecie uziemieni...
2,0
~VIRUS
Audi A3 8L
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
Sprzęgło sie zesrało w trasie nagle przestały wchodzic piątka i trójka, jakoś dojechałem, ponadto na skrzyżowaniu przy ruszaniu urwała się jak sie potem okazało mała blaszka przy wybieraku co mi unieruchomiło auto,laweta i do mechanika, winowajca dostępna tylko w ASO za 70 zł. Turbo -notorycznie zapiekajace się kierownice u mnie (mimo stylu jazdy) i kolegów użytkowników TDi, wymiana silnika na używany gdyż tamten miał przedmuchy i żarł olej...
5,0
~MadUriel
Audi A3 8L
Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW
delikatnie z egr brudzi pozatym po kobiecie to turbinke musialem odmulic bo jak wracalem po zakupie to na autostradzie na 5 biegu i 3000 obrotow komputer wylaczyl mi turbine. Ale znajomy fan dieslow i wszelakiego moodowania mi powiedzial ze jak zadko byla krecona turbina wyzej to mogla sie zasklepic. wiec ja delikatnie 2 dni odmulalem. teraz smiga pieknie. Poki co wymienilem tylko amortyzatory przednie tuleje wachacza laczniki stabilizatora...
3,0
~Konrad Kondzio
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 101KM 74kW
- MAGLOWNICA! Maglownica używana : kosztuje - ok.200-300 zł, koszt regeneracji uszkodzonej - ok.400-500zł. Co za tym idzie? - Pompa układu wspomagania kierownicy... Jeśli zbagatelizujemy problem możemy nieźle się wykosztować na części i naprawę. Najrozsądniej będzie dolewać płynu, żeby nie zajechać pompy, no i rzecz jasna jak najszybsza wymiana/regeneracja maglownicy. - układ hamulcowy, przewody, tarcze (zależnie od egzemplarza)
3,0
~KOMODO
Audi A3 8L
Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW
Tu jest już o wiele gorzej. KIEDYŚ może to auto było niezawodne i nie potrzebowało poważniejszych wymian ale teraz... zaczyna się najgorszy etap. Turbina, zawieszenie, klima, licznik, uszczelki ... jeśli przez to nie przechodziliście (ani poprzedni właściciel) to będzie to nad Wami wisiało. A jak przyjdzie (co jest nieuniknione) to ceny napraw będą kosmiczne:( Jedynie pocieszające że jak się przez to przejdzie no to znowu spokój na długie lata.
4,0
~barman1234@o2.pl
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
Poważniejszych usterek w ciągu 3 lat nie miałem, wymieniłem jedynie sprzęgło. Mogę przyczepić się jeszcze do hamulców, u mnie często zdarzało się że przy hamowaniu z większej prędkości klocki hamulcowe nie chciały odbić, i strasznie się dymiło z kół. Często miałem też tak że przy cofaniu lub toczeniu się na niskiej prędkości jedno tylne koło piszczało. Powodem tego był również nie odbijający klocek hamulcowy
4,0
~Homer Jay
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 102KM 75kW
Samochód kupiłem z instalacja gazową. Miałem przez nią sporo problemów: auto gasło przy niskich obrotach (zwłaszcza w wolnych zakrętach w prawo), silnik pracował nieregularnie - obroty falowały, gaz sprawiał też że wariowały sonda lambda i komputer pokładowy. Po roku męczarni usunąłem instalację. Od tamtej pory o aucie nie mogę powiedzieć złego słowa, nic się nie psuje, wszystko chodzi jak w zegarku.
5,0
~psycho
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Samochód ma 11 lat więc trzeba liczyć się z tym, że coś może się zepsuć, ale jakichś poważnych awarii nie było. Wymieniałem sprężarke od klimy i pompę od ABS-u bo już były wysłużone, a tak wszystko ok! Dodam, że samochód stał całą zimę na parkingu i nawet przy większych mrozach do -20c, wsiadałem rano i ODPALAŁEM Z PIERWSZEGO!!! , nie zdarzyło mi się żebym musiał kręcić dwa razy, nigdy.
4,0
~Wiktor
Audi A3 8L
Hatchback 1.6 i 101KM 74kW
Niedługo po zakupie podczas jazdy coś zaczęło nagle szumieć i ocierać przy przednim kole. Pojechałem od razu do znajomego mechanika i okazało się, że rozwalił się klocek hamulcowy. To była chyba jedyna poważniejsza usterka podczas tego pół roku użytkowania. Ciesze się, że nic nie stało się ze skrzynią biegów, bo po poczytaniu o nich byłem trochę zaniepokojony.
5,0
~JW
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Bez poważnych usterek, jednak kupiłem trochę zaniedbany egzemplarz wiec musiałem wymienić zawór ERG, uszczelkę pod zaworami, jeszcze katalizator czeka na wymianę oraz wymieniłem po zakupie standardowe rzeczy takie jak rozrząd, olej, filtry, klocki i tarcze hamulcowe. Jak również kompresor klimatyzacji, który to niestety uszkodził mechanik.
Audi A3 8L Hatchback