Szukaj

Lista ocen Audi 80 B4 (542) - Silnik

Na liście zabraknie 521 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~obiektywny
Audi 80 B4
Sedan 2.0 90KM 66kW
muszę napisać parę zdań na temat tym razem nie samego samochodu ale tych co tu wypisuja brednie na temat 80-ki nie znając dokładnie ani specyfiki tego auta ani też samego samochodu. czytając te tutaj negatywne komentarze [nie wiedzieć dlaczego napisane] zważywszy że są to opisy samochodów ponad 15 letnich i starszych mam wrażenie że chcieliby owi ludzi aby były one lepsze jak nowe wczoraj wyprodukowane samochody klasy RR ,Bentleya lub...
4,0
~krzysztof
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
nic mnie tak nie denerwuje jak tępe opinie jakiegoś gienka i gościa o psełdonimie futre goscie rozpisują niestworzone rzeczy jak zrobił liste usterek to sie nie mogłem powstrzymac ze smiechu a ta stronka powstała aby użytkownicy samochodów rzetelnie opisywali o swoich odczuciach a nie historie z palca wyssane ale do rzeczy silnik tdi to niska kultura pracy niskie spalanie niska awaryjność oczywiscie jak dbasz tak masz i 90 koni w audi 80 to...
5,0
~DamianEk
Audi 80 B4
Avant 1.9 TDI 90KM 66kW
Generalnie silnik nie do zajechania.Jak kupować to tylko na Pierburgu. Ma większe możliwości VAG-owania oraz jest bardziej podatny na modyfikacje przy zachowaniu swojej żywotności. Niezawodny, trwały pod warunkiem ze dbamy o olej, paski i nie przegrzewamy go. W serii 90 PS wystarcza do przemieszczania sie z punktu A do B. Ja zmieniłem tryski od AHF, bardzo mocny soft, wolna odma, wolny wydech i wynik mnie zaskoczył :129 PS 302 NM. Teraz to...
3,0
~GG 1607541
Audi 80 B4
Cabrio 2.8 E 174KM 128kW
Powiem tak, swoj motor oceniam na 5+ byla splanowana jedna i druga glowica, powymieniane uszczelki, olej wymieniany systematycznie na Mobil 1 0W40 - syntetyk najlepszej klasy. Natomiast ogolnie te motory to tak: 1. Nie do zajechania ! 2. Trafialy sie z wada wychodzac z produkcji. 3. Swietne sie nadaja pod LPG. 4. Mają mało momentu obrotowego z dolu. 5. Bardzo sie grzeja !!! norma to ponad 95 stopni 6. Piekny dzwiek a w tunelu jak F1...
5,0
~kraker master of the rozpierdol
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 16V quattro 137KM 101kW
witam audi 80 B4 1992r 2,0l QUATTRO jezdze tym samochodem juz dwa lata i powiem szczeze ze w zimie zrobił na mnie ogromne wrazenie co ten samochod potrafi zmierzyłem sie z nissanem patrolem i oplem fronterą w wyciaganiu pod oblodzona gorke nissana sunny mi jako jedynemu sie to udało i to bez zadnych bez problemow! nawet nie wiecie jaki byłem wtedy dumny z mojej audiczki:) to auto poprostu jest "THE BEST" na swoje lata jedyny problem to...
5,0
~w3d
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Silnik chodził jak zegarek, odpalał (latem) na cyknięcie. Niestety powstał problem z układem chłodzenia, robiło się ciśnienie, pękały węże gumowe i wywalał ciecz chłodzącą. Po wymianie kilku przewodów i pompy cieczy, dobry mechanik od silników zdjął głowicę, splanował, przeszlifował powymieniał uszczelki i 1000zł skasował po znajomości za naprawę. Do tego z wydechu jak przygazowałeś leciała wielka czarna chmura dymu i mi ktoś powiedział że jak...
3,0
~Daniel - diament_29@o2.pl
Audi 80 B4
Sedan 1.6 E 100KM 74kW
Przez 3 lata od założenia gazu było wszystko ok, teraz są same kłopoty, wszystko było sprawdzane i dopuki silnik nie stanie nikt nie jest w stanie nic stwierdzic, na pewno jest to cos z elektoniką lub zapłonem, silnik nagle przestaje pracowac, lub "kuleć" ale wystarczy tylko zgasic i odpalic i wszystko jest ok. Wymienilem swiece, przewody zapł, kopułkę aparatu, palec, cewkę zapł z modułem i nie ma żadnej poprawy (wszystko wielokrotnie było...
5,0
~McGyver
Audi 80 B4
RS2 2.2 316KM 232kW
Turbina rodem z ciężarówki, silnik rozwiercony na 2917cm3, kompleksowo wyważony statycznie i dynamicznie, silnik cały kuty, panewki wielowarstwowe, inne kolektory, intercooler, doładowanie w overbooscie2,2 bara (550KM, 670Nm), DUMP-VALVE z otwartą cyrkulacją, zawur upustowy turbiny z regulacja co 0,05 bara, regulator cisnienia paliwa krokowy od 1,5 do 9,5 atm.,dodatkowy komputer do sterownaia silnikie w czasie rzeczywistym tym wsztystkim-...
3,0
~tomiqu@tlen.pl
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Silnik TDI to bardzo dobry wybór. Pomimo tylko 90 KM zapewnia dość swobodną jazdę ale jazda zaczyna się wtedy gdy pracuje turbina. Wcześniej nic ciekawego się nie dzieje a samochód jest ospały. Przy ruszaniu też mógłby być żwawszy. Na trasie jest dobrze, ale też kiedy pracuje turbina, na V biegu ładnie ciągnie od ok. 110 km/h, w zasadzie można stale utrzymywać prędkość 130-140 km/h , silnik nie hałasuje wtedy zbytnio. Generalnie należy...
Dziennik kosztów dla Audi 80 B4
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,4
l/100km
11,6
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Sebastian
Audi 80 B4
Avant 2.0 E 115KM 85kW
Silnik (ABK) jest ok jeśli nie masz gazu.Ten jest na wielopunktowym wtrysku i niestety występują problemy związane ze strzałami.Częstym uszkodzeniem jest przekaźnik nr 30, który odłącza zasilanie jednostki sterującej. Jest to pomyłka producenta.Zawsze styki mogą się zabrudzić i wtedy niezbyt miła niespodzianka na drodze.Lepszym jest 90 konny silnik jeśli myśli się o gazie.Na diesla niestety mnie nie było wtedy stać.Najlepszy jest 1,9 Tdi
Audi 80 B4