Szukaj

Lista ocen Audi 80 B4 (376) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 687 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~kolo
Audi 80 B4
Avant 2.0 E 115KM 85kW
Generalnie byłem bardzo nie zadowolony z tego auta.A to problemy z gazem,a to stacyjka,jedziesz w trasę i nie wiesz czy dojedziesz na miejsce bo jak masz strzała to rozpieprzy ci przepływomierz razem z obudową filtra powietrza i pozamiatane,co prawda się dojedzie ale na benzynie w trybie awaryjnym.Gaz miałem wyregulowany na 5+ do tego nowe kable + nowa kopułka wraz z palcem + nowe świece NGK i niech krew zaleje pojawiały się...
2,0
~w3d
Audi 80 B4
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
przez 3 miesiące użytkowania praktycznie co tydzień zaglądanie pod maskę. Stare samochody TDI to nie są żadne nieśmiertelne, jak to mówią mity \"nie do zdarcia\". Trzeba lubić motoryzację i grzebanie przy starym aucie żeby nim się poruszać. Ale to jest cena za jeżdżenie samochodem-legendą jest bardzo duży komfort z jazdy, prawie jak mercedes. Żeby nie ta naprawa silnika z powodu wywalanej cieczy i nie pękające wężyki paliwa, powiedziałbym że...
4,0
~Paweł
Audi 80 B4
Avant 2.3 E 133KM 98kW
Duży wpływ mają nasze drogi. Wymiana elementów gumowo metalowych zawieszenia. T.j. wahacze co 20-30 tyś km i belka przednia ok 50-80 tyś km przy zastosowaniu oryginalnych części (BOGE lub LAUFORDER). źle nasze drogi znoszą również łączniki stabilizatorów. Dla tych którzy nie znają sprawy warto stosować części oryginalne mimo wszystko jest taniej. Należy pamiętać także o wymianie pasków klinowych gdyż często pękają jednocześnie. Wadątego...
5,0
~hr.w.v.B
Audi 80 B4
Sedan 2.0 90KM 66kW
wcześniej już powiedziałem o niezawodności tego samochodu który w porównaniu do A4 rocznik 2005 to przepaść na korzyść 80-tki dodam nowej A4 z salonu nie jakiejś tam używanej przez wariata ![nie wiem dlaczego dałem się namówić wiedząc o wadach A4 i kosztach napraw absurdalnie wysokich o poronionych konstrukcyjnie wadach nie wspomnę] zastanawia mnie tylko po co zmieniano dobre i sprawdzone rozwiązania w 80-tce na wadliwe w A4
5,0
~Kacper
Audi 80 B4
Sedan 2.0 90KM 66kW
Na przestrzeni 4 lat posiadania samochodu były dwa remonty silnika oraz wymiana chłodnicy. Pierwszy miesiąc po zakupie - uszczelka pod głowicą. Drugi w tym roku z uwagi na wysokie spalanie. Obydwa remonty łącznie wyniosły coś koło 3 tysięcy złotych. Wymiana chłodnicy zajęła łącznie 3 godziny ze względu na to że trzeba było wymienić jeszcze termostat, sama przekładka chłodnicy zajęła 30 minut pod blokiem.
3,0
~mlk@autograf.pl
Audi 80 B4
Sedan 2.0 90KM 66kW
Większość usterek jakie miałem były spowodowane instalacją gazową tz. rozwalilo mi przepływomież, przepustnice, gume dolotu powietrza. Dlatego teraz bez zastanowienia założył bym sekwęcje.Nagminnie strzelaly mi przewody z cieczą chłodząca co w rezultacie doprowadziło do pęknięcia głowicy (choć podobno wtych autach nie pękają, mi pękła gdy czekalem aż ostygnie mi silnik po kturejś już z kolei wymianie węż)
4,0
~jag66@poczta.fm
Audi 80 B4
Avant 1.9 TDI 90KM 66kW
poważnych usterek nie miałem bo nigdy mi nie nawalił w drodze tak żeby nie dało się jechać. Zapieczony zacisk hamulca tarczowego tylnego ale sam sobie dałem z tym radę. Cieknący układ chłodzenia na plastikowych króćcach przy bloku silnika (ponoć normalka w Audi tdi). Spalił mi się silnik od wycieraczek w czasie wielkiej ulewy ale to był moja wina bo już wcześniej szwankował a ja czekałem z naprawą ;)
4,0
~jarzab28@wp.pl
Audi 80 B4
Avant 1.9 TDI 90KM 66kW
Sporo nerwów straciłem z powodu piszczącago paska wieloklinowego. Spowodował to zapieczony napinacz którego naprawa jest dość kłopotliwa i kosztowna.Miałem też nie małe problemy z przednim zawieszeniem.Dopiero wymiana łaczników stabilizatora, tuleji ławy silnika ,tuleji na wachaczach i amortyzatorów sprawiła że zbieżność przestała się przestawiać z byle powodu.
5,0
~koko2koko
Audi 80 B4
Sedan 2.0 E 115KM 85kW
Auto zjeździło całą Polskę i trochę Europy nigdy nie zawiodło w trasie. Najpoważniejszą naprawą była wymiana sprzęgła po przejechaniu ponad 200tys. km. Opinia o niezawodności tego modelu Audi nie jest ani trochę przesadzona. Przy zdrowym serwisowaniu (oleje filtry co 10tys. km i rozrząd co 90tys. km) i bez przygód wypadkowych auto jest nie do zajechania.
5,0
~Radosław
Audi 80 B4
Sedan 2.0 90KM 66kW
poważnych usterek jak narazie brak , co kilka lat wypadałby wymienić w tym samochodzie przednie zawieszenie tj, tuleje , sworzenia wahaczy, zero jakichkolwiek problemów z silnikiem , wystąpiła tylko mała usterka z elektryką, dość często w tym modelu jest problem z światłami cofania gdyż kabel jest przygniatany przez klape bagażnika
Audi 80 B4