Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo GTV II (33) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~mateusu86
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 JTS 165KM 121kW
Rewelacja, bardzo precyzyjny i reakcja na ruchy kierą natychmiastowa, najlepiej jest na krętych drogach... bajka, zero problemów. Zawiecha twarda"17 calowe felgi" ale nie aż tak żeby nam kręgosłup poobijało;] mam auto 2 lata a wymieniłem tylko tuleje lewego przedniego wahacza 50zł plus robocizna, gtv nie lubi szybkiej jady po wybojach... staram się ją traktować delikatnie na dziurach:)
5,0
~Alfaaa
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Swietne wchodzenie w zakręty. Czasami trzeba wymienic jakies tuleje w zawieszeniu ale bez obawy, koszty napraw nie są wyższe niz w przypadku passata z aluminiowym zawieszeniem. Lepiej kupowac jednak markowe czesci niż tanie zamienniki, zawieszenie dluzej wytrzyma. Z ukladem kierowniczym nigdy nie mialem problemów.
4,0
~rephlex
Alfa Romeo GTV II
Coupe 3.0 i V6 24V 218KM 160kW
GTV jest przyklejone do asfaltu! Ale precyzja w moim egzemplarzu jest taka sobie (mniejsze luzy w kierownicy miałem w Seacie Ibiza!) Zawieszenie, a jakże, twarde. Na dziurach szlag trafia, a w koleinach trzeba mocno trzymać ster. Ale wszystko to odchodzi w niepamieć przy szybkiej zmianie kierunku jazdy i w zakrętach.
3,0
~Jeremy
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Jezeli wylozysz po zakupie kilka tysięcy na remont przedniego i tylnego zawieszenia (trzeba to zrobić kompleksowo i na dobrych częściach) to zawieszenie swietnie sie sprawuje. Jesli nie - będziesz miał ciągle luzy, skrzypienia, brak stabilności.
5,0
~BOBAS KR
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i V6 TB 202KM 149kW
Perfekcja w każdym calu !!! tylne (bezkompromisowe) zawieszenie w sposób idealny dopasowywuje się nawierzchni asfaltowych przód podobnie (ale mniej skomplikowany) niewiele jest aut których prowadzenie może dać tyle frajdy z jazdy . . .
3,0
~Ress
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Auto sztywne, każdy zakręt pokonywany bez problemów. To by było na tyle zalet. Z wad : -nieszczelny układ kierowniczy -kąt skrętu beznadziejny (parkowanie prostopadłe to męka)
5,0
~YBSOne
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Rewelacja, tzryma się drogi super. Z przodu kolumny McPhersona z tyłu Mutli-Link z pasywnym skrętem minimalizującym podsterowność. Rozłożenie masy dla TS-a to 61% przód i 39% tył.
4,0
~arho01 http://forum.alfaclub.pl/
Alfa Romeo GTV II
Coupe 3.0 i V6 24V 220KM 162kW
Wielowahaczowe zawieszenie pozwala na wiele. Dobre trzymanie. Troszkę ciężkawy przód powoduje lekką podsterowność - trzeba umieć jeździć.
5,0
~Piciu piciu10@interia.pl
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Seryjne zwieszenie ma wystarczająco sportową charakterystykę. Obniżanie i utwardzanie - biorąc pod uwagę dziury - polecane tylko dla masochistów :)
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo GTV II
Średni koszt przejechania 100 km
32,50 zł
12,0
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Alfisti
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Siedzi sie nisko, czuc dziury, ale to sa tylko plusy jazdy sportowym samochodem. Poza tym trzyma sie drogi idealnie, jakby byl przyczepiony.
Alfa Romeo GTV II