Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo GTV II Coupe (32) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~mateusu86
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 JTS 165KM 121kW
Rewelacja, bardzo precyzyjny i reakcja na ruchy kierą natychmiastowa, najlepiej jest na krętych drogach... bajka, zero problemów. Zawiecha twarda"17 calowe felgi" ale nie aż tak żeby nam kręgosłup poobijało;] mam auto 2 lata a wymieniłem tylko tuleje lewego przedniego wahacza 50zł plus robocizna, gtv nie lubi szybkiej jady po wybojach... staram się ją traktować delikatnie na dziurach:)
5,0
~Alfaaa
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Swietne wchodzenie w zakręty. Czasami trzeba wymienic jakies tuleje w zawieszeniu ale bez obawy, koszty napraw nie są wyższe niz w przypadku passata z aluminiowym zawieszeniem. Lepiej kupowac jednak markowe czesci niż tanie zamienniki, zawieszenie dluzej wytrzyma. Z ukladem kierowniczym nigdy nie mialem problemów.
4,0
~rephlex
Alfa Romeo GTV II
Coupe 3.0 i V6 24V 218KM 160kW
GTV jest przyklejone do asfaltu! Ale precyzja w moim egzemplarzu jest taka sobie (mniejsze luzy w kierownicy miałem w Seacie Ibiza!) Zawieszenie, a jakże, twarde. Na dziurach szlag trafia, a w koleinach trzeba mocno trzymać ster. Ale wszystko to odchodzi w niepamieć przy szybkiej zmianie kierunku jazdy i w zakrętach.
3,0
~Jeremy
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Jezeli wylozysz po zakupie kilka tysięcy na remont przedniego i tylnego zawieszenia (trzeba to zrobić kompleksowo i na dobrych częściach) to zawieszenie swietnie sie sprawuje. Jesli nie - będziesz miał ciągle luzy, skrzypienia, brak stabilności.
5,0
~BOBAS KR
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i V6 TB 202KM 149kW
Perfekcja w każdym calu !!! tylne (bezkompromisowe) zawieszenie w sposób idealny dopasowywuje się nawierzchni asfaltowych przód podobnie (ale mniej skomplikowany) niewiele jest aut których prowadzenie może dać tyle frajdy z jazdy . . .
3,0
~Ress
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Auto sztywne, każdy zakręt pokonywany bez problemów. To by było na tyle zalet. Z wad : -nieszczelny układ kierowniczy -kąt skrętu beznadziejny (parkowanie prostopadłe to męka)
5,0
~YBSOne
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Rewelacja, tzryma się drogi super. Z przodu kolumny McPhersona z tyłu Mutli-Link z pasywnym skrętem minimalizującym podsterowność. Rozłożenie masy dla TS-a to 61% przód i 39% tył.
4,0
~arho01 http://forum.alfaclub.pl/
Alfa Romeo GTV II
Coupe 3.0 i V6 24V 220KM 162kW
Wielowahaczowe zawieszenie pozwala na wiele. Dobre trzymanie. Troszkę ciężkawy przód powoduje lekką podsterowność - trzeba umieć jeździć.
5,0
~Piciu piciu10@interia.pl
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Seryjne zwieszenie ma wystarczająco sportową charakterystykę. Obniżanie i utwardzanie - biorąc pod uwagę dziury - polecane tylko dla masochistów :)
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo GTV II Coupe
Średni koszt przejechania 100 km
32,50 zł
12,0
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Alfisti
Alfa Romeo GTV II
Coupe 2.0 i 16V T.Spark 150KM 110kW
Siedzi sie nisko, czuc dziury, ale to sa tylko plusy jazdy sportowym samochodem. Poza tym trzyma sie drogi idealnie, jakby byl przyczepiony.
Alfa Romeo GTV II Coupe