Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 156 I Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW 1997-2003 (79) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 108 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~kowal
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Dobiło mnie urwanie paska rozrządu....... Z holowaniem 7500 zł. Demolka silnika. Tak naprawdę nawalił napinacz paska. Drodzy fani Alfy. Nie przejeździłem limitu. Uszkodzenie nastąpiło po 53 tys. km przebiegu. A i tak chciałem wymienić pasek po 60 tys. , co mnie jeszce bardziej wnerwiło, że nie dojechałem. Norma fabryczna 120 tys. ...ha ..haaaaa..Radzę wymieniać pasek po 40 tys. Po 70 tyś wysiadły chyba wszystkie czujniki, na pewno:...
4,0
~wesolatempra@wp.pl
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Póki co zaliczyłem jedno trafienie lewym przednim kołem w większą diurwę, co skutkowało wymianą obu wahaczy z lewej strony, drążka kierowniczego i ustawienie geometrii. Razem prawie tysiąc złotych. Poza tym żadnych przygód. Z opinii znawców marki, poważne usterki są efektem niewłaściwej eksploatacji, lub (nawet częściej) zaniedbań serwisowych. Auto jest stworzone do szybkiej sportowej jazdy, ale nie do zarzynania. Poza tym o tą Włoszkę...
1,0
~Kamil
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Najgorsze w skutkach okazały się usterki immobilisera i rozrusznika przez które nie mogłem się dalej poruszać. Irytująca była też usterka przepływomierza odbierająca całkowicie przyjemność z jazdy. Co ciekawe falujących obrotów nie udało mi się wyeliminować aż do sprzedaży auta.
3,0
~Rafał
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
przy okolo 100tys km. skrzynia biegow do remontu (awaria na drodze), przy lekkiej i spokojnej eksploatacji!!!, termostat przy 90tys przebiegu zawieszenie komplet ok 50-60 tys km Bardzo slabe oświetlenie, jest to typowe dla fiatow etc.
4,0
~Bartekboro
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Jak narazie żadnych usterek. Dotychczas zaraz po zakupie wymieniłem regulator faz rozrządu (typowa przypadłość Alfy 156 co około 40-60 tys. km), kompletny rozrząd, paski, oleje i filtry czyli wszystko co należało wymienić aby nie było poważnej awarii:)
2,0
~Logun
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Falujące obroty, silnik potrafił zgasnąć przy wciśnięciu sprzęgła, obroty spadały i się rozłączył przy 140 w łuku jak gaśnie silnik i wyłącza się nagle wspomaganie... Ale nie miałem żadnych problemów z zawieszeniem...
1,0
~David99
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
bardzo wadliwe silniki spotkalemsie z ok. 14 przypadkami ze po przejechaniu ok 80 do 120 tys km w silnikach niewytrzymuje glowica ,wyrywa zawory lub pekaja tloki ,moze to wina materialu z ktorego wykonane sa ter elementy
1,0
~Paul.Koriath@dhl.com
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Jak wspomnialem, po 3 latach i 1 m-cu musialem sam kupic nowy drugi silnik. FIAT nawet nie chcal ze mna rozmawiac, tlumaczac sie, ze auto w momencie zdarzena bylo sdtarsze jak 3 lata. "Tak sie dba po wlosku o klienta!!!
3,0
~bonzo111@wp.pl
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
silnik sie poci, do uszczelnienia sie nadaje, rurka od wspomagania miala mikroskopijna dziurke i kapalo. zalozylem gumowy by-pass. Pas rozrzadu trzeba bedzie wymienic do tego dojdzie to zawieszenie.
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo 156 I Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~kamilp25@tlen.pl
Alfa Romeo 156 I
Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
rozrząd zrobiłem jak tylko nabyłem auto,nie dawno wymienilem wachacz z prawej str,drązek kierownicy,łozysko które jest dośc kosztowne.poza tym to wszystko co do tej pory zrobiłem w aucie
Alfa Romeo 156 I Sedan