Podczas uderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Deformacja miejsca na nogi kierowcy powstała podczas testu została uznana za karalną. Subaru zapewnia Euro NCAP o wprowadzeniu ulepszeń. Czujniki na manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera. Jednak uznano, że struktura deski rozdzielczej stanowi ryzyko urazów dla pasażerów zajmujących inne miejsca. W teście bariery bocznej model zdobył maksymalna liczbę punktów, za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego, czytania wykazały niedostateczną ochronę klatki piersiowej. Miejsca i zagłówki zapewniały dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
Na podstawie sztucznych wczytań testu dynamicznego, model zdobył maksymalną ilość punktów za ochronę dziecka 18-miesięcznego. Ochrona dziecka, podczas testów, oceniona została jako wystarczająca. W testach wpływów bocznych zabezpieczenie dzieci zostało uznane za odpowiednie. Poduszka powietrzna pasażera jest wystarczająco oddalona od fotelika ustawionego tyłem do kierunku jazdy. Poduszka jest uwalniana po wcześniejszym wykryciu pasażera odpowiedniej wielkości. System ten spełnia wymogi Euro NCAP i otrzymał nagrodę.
Zderzak zdobył maksymalną ilość punktów za ochronę nóg pieszego. Frontowa krawędź maski nie zdobyła żadnych punktów. W większości obszarów mogących zostać uderzonymi przez głowę dziecka, maska zapewniała dobrą ochronę. W przypadku miejsc mogących zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej, ochrona była oceniona jako słaba lub marginalna.
Elektroniczna kontrola stabilności oraz system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa dla wszystkich miejsc, są elementami wyposażenia standardowego. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny.