pasażerski pozostał stabilny w testach zderzenia czołowego. Czujniki umieszczone w manekinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud kierowcy i pasażera. Subaru pokazało, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony dla pasażerów o różnych rozmiarach oraz siedzących na różnych miejscach. Ochrona klatki piersiowej kierowcy została oceniona jako marginalna z powodu odczytów ściśnięcia klatki piersiowej. W próbie na pełnej szerokości sztywnej bariery ochrona była dobra z wyjątkiem klatki piersiowej kierowcy dla której ochrona była wystarczająca oraz ochrony klatki piersiowej pasażera tylnej kanapy dla której ochrona była marginalna. W bocznym zderzeniu z barierą, Levorg uzyskał maximum punktów z dobrą ochroną dla wszystkich krytycznych obszarów ciała. W trudniejszej próbie zderzenia bocznego z słupem Levorg zapewnił dobrą ochronę dla wszystkich obszarów ciała z wyjątkiem klatki piersiowej której ochrona była wystarczająca. Testy pokazały, że ochrona kręgów szyjnych zapewniona przez przednie fotele oraz zagłówki w przypadku uderzenia w tył była dobra, także ocena geometryczna tylnych siedzeń wykazała dobrą ochronę. Zwiększoną ochronę kręgów szyjnych zapewnia autonomiczny system hamowania awaryjnego. System sprawdził się dobrze w testach przy niskich prędkościach typowych dla ruchu miejskiego, gdzie często w zderzeniach dochodzi do urazów kręgów szyjnych.
W czołowym teście zderzeniowym napięcie szyi oraz przeciążenia klatki piersiowej wykazały odpowiednio marginalną i słabą ochronę tych części ciała u manekina dziecka 6 letniego. Ochrona manekina dziecka 10 letniego była dobra z wyjątkiem wystarczającej ochrony szyi; przy uderzeniu bocznym ochrona była dobra dla wszystkich krytycznych obszarów ciała obu manekinów. Levorg posiada automatyczny system dezaktywowania przedniej poduszki pasażera kiedy np. dziecięcy fotelik ustawiony przeciwnie do kierunku jazdy jest zamontowany na tym miejscu. System spełnił wymagania Euro NCAP i został nagrodzony. Wszystkie foteliki dla których Levorg jest zaprojektowany mogą zostać w nim prawidłowo zamontowane.
Pokrywa silnika zapewniła dobrą lub wystarczającą ochronę na prawie całej powierzchni z kilkoma gorszymi wynikami wzdłuż przedniej krawędzi oraz na słupkach przedniej szyby. Ochrona zapewniona przez zderzak dla nóg pieszego była zróżnicowana, wahająca się od słabej do dobrej; ochrona miednicy była dobra dla wszystkich testowanych punktów. Autonomiczny system awaryjnego hamowania zdolny do wykrywania pieszych jest standardowym wyposażeniem. Testy pokazały dobre działanie systemu, pozwolił on na uniknięcie lub złagodzenie wypadku w wielu scenariuszach.
Levorg posiada standardowo system przypominania o pasach dla przednich i tylnych miejsc. Standardowy asystent utrzymania pasa ruchu ostrzega kierowcę, kiedy samochód wykracza poza linię wyznaczającą pas ruchu i łagodnie kieruje samochód z powrotem na właściwy pas. Autonomiczny system hamownia awaryjnego działa z prędkościami pozamiejskimi i wypadł dobrze w testach Euro NCAP, łącznie z całkowitym uniknięciem zderzenia w kilku scenariuszach testu.