Kabina pasażerska pozostała stabilna w trakcie zderzenia czołowego. Sztywne elementy deski rozdzielczej prezentują potencjalne ryzyko obrażeń kolan i ud kierowcy oraz pasażera, ochronę tej partii ciała oceniono na 'marginalną'. Dużo lepszy wynik jeśli chodzi o test zderzenia bocznego - auto uzyskało maksymalną liczbę punktów. W przypadku bardziej groźnego zderzenia ze słupem pomiary obciążenia wskazują na słabe zabezpieczenie klatki piersiowej. Również niski wynik ochrony szyjnego odcinka kręgosłupa podczas zderzenia od tyłu - ocena 'marginalna'.
Przednie przesunięcie głowy manekina 3-latka w czasie zderzenia czołowego nie było nadmierne. Foteliki dobrze chronią głowy dzieci również podczas zderzenia bocznego. Poduszka powietrzna pasażera może zostać unieruchomiona by umożliwić montaż fotelika tyłem na przednim siedzeniu. O niebezpieczeństwie takiego umieszczania fotelika bez wcześniejszej dezaktywacji poduszki informuje trwale przymocowana do osłony przeciwsłonecznej etykieta. Nie jest ona jednak dostępna we wszystkich europejskich językach.
Zderzak zapewnia dobrą ochronę nóg pieszego w większości testowanych obszarów. Również maska wypadła dość dobrze jeśli chodzi o zabezpieczenie głowy pieszego dorosłego i dziecka. Słabiej w przypadku krawędzi przedniej - brak punktów.
System stabilizacji pojazdu (ESC) jest standardowym wyposażeniem Legacy, podobnie system przypominający o zapięciu przednich pasów bezpieczeństwa.