Podczas testów zderzenia czołowego kabina pasażerska pozostała stabilna. Czujniki na menkinach wykazały dobrą ochronę kolan i ud zarówno kierowcy jak i pasażera. Model wykazał, że podobny poziom ochrony dostanie dostarczony pasażerom zajmującym inne miejsca. W teście bariery bocznej samochód zdobył maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę wszystkich regionów ciała. W cięższym teście słupa bocznego, czujniki wykazały marginalną ochronę klatki piersiowej. Miejsca i zagłówki zapewniły dobre zabezpieczenie przed urazami kręgosłupa szyjnego podczas uderzenia w tył pojazdu.
W testach wpływu frontalnego ochrona dziecka 3-letniego była dobra. W testach wpływu bocznego dziecko 18-miesięczne oraz 3-letnie były prawidłowo zabezpieczone, minimalizując ryzyko urazów poprzez kontakt z elementami wnętrza samochodu. Poduszka powietrzna pasażera jest domyślnie wyłączona, co pozwala na ustawienie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Poduszka aktywuje się w momencie gdy wykryje pasażera odpowiednich rozmiarów zajmującego miejsce. System spełnił wymagania Euro NCAP i otrzymał nagrodę.
Zderzak uzyskał maksymalną liczbę punktów za dobrą ochronę nóg pieszego. Frontowa krawędź maski nie zdobyła punktów, w większości obszarów oferowana ochrona była słaba. W większości obszarów mających duże szanse zostać uderzonymi przez głowę osoby dorosłej lub dziecka, maska zapewniła dobrą ochronę przed ciężkimi urazami ciała.
Elektroniczna kontrola stabilności i system przypomnienia o zapięciu pasów dla wszystkich miejsc są elementami standardowymi wyposażenia i spełniają wymogi Euro NCAP. Ogranicznik prędkości nie jest dostępny.