Szukaj

Informacje o Audi Q4 e-tron 55 340KM 250kW od 2023

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2023 roku
Typ silnika elektryczny
Moc silnika 340 KM (250 kW)
Maksymalny moment obrotowy 545 Nm
Ogólna ocena
3,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Całokształt - Karoseria

Wybrane oceny

3,5
~Marek
Audi Q4
e-tron 55 340KM 250kW
Drugi raz bym nie kupił. Auto po za użytkowaniem w mieście do niczego dalej się nie nadaje. Pomysł audi aby wszystkie dodatki były płatne w abonamencie to jakiś koszmar. UWAGA: Audi ma swoją sieć ładowania ALE nie można dostać faktury VAT za ładowanie auta! Tylko paragony imienne. Auto ładnie wygląda, wszystko w środku spasowane, super przyspieszenie, ale tylko przez chwile działa tryb boost i to koniec pochwał. Ładowanie z mocą maksymalną 135Wat max dla audi marki premium ? Wyszukiwarka stacji ładowania toporna, aby zobaczyć co to za stacja i czy jest wolna i jaka ma moc ładowania trzeba wejść w dana ładowarkę a po wyjściu system od nowa szuka ładowarek. Jak już wybierzesz cel, auto obliczy trasę i ładowarki na trasie to po dodaniu punktu pośredniego już audi nie uaktualnia ładowania na trasie, można się wsadzić. Aplikacja nic nie umie, to raczej sklep do zakupów dodatków za ogromne ceny. Zobaczysz stan naładowania auta, ale już nie zobaczysz czy auto jest zamknięte czy otwarte. Właściwie po za włącz i wyłącz ogrzewanie oraz wysłanie punktów do nawigacji i ustawieniu timera klimatyzacji nic więcej nie zrobisz. Jest jeszcze podgląd ładowania w aplikacji. Moje audi ma jakiś błąd, co jakiś czas restartuje się cały komputer, gdzie wylatują wszystkie zapamiętane ulubione miejsca. Potrafi się to zdarzyć podczas jazdy, salon nie potrafi pomoc odsyła na infolinię audi. Co rano auto rozpoczyna instalowanie oprogramowania i nie działają żadne czujniki, zajmuje to około 1-2 minuty co jest irytujące, w moim przypadku, musze uważać aby nie uderzyć w bramę. Jest też podgrzewanie kierownicy, tylko za cholerę nie ma wskaźnika czy jest ono włączone czy tez wyłączone i aby się upewnić trzeba pare razy klikać włącz wyłącz i zapamiętywać komunikat na ekranie. Bo jak on już zniknie to nie wiesz czy kierownica jeszcze grzeje czy juz nie. Dla mnie to zabawka raczej a nie poważne auto, kupiłem z ciekawości i się zawiodłem, uważam że jak auto chce mieć coś do powiedzenia w kwestii EV na rynku to ma dużo do nadrobienia.
Audi Q4 e-tron