Szukaj

Informacje o Audi Q4 e-tron

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Audi Q4 e-tron – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,2 m
Promień skrętu 5,1 m
Długość 4588 mm
Szerokość 1865 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2108 mm
Wysokość 1632 mm
Rozstaw osi 2754 mm
Rozstaw kół - przód 1587 mm
Rozstaw kół - tył 1565 mm
Zwis przedni 854 mm
Zwis tylny 970 mm
Prześwit 180 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1061 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 984 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1492 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1466 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1440 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1401 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1490 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 520 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1000 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 953 mm
Wysokość progu załadowczego 783 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 75 kg

Oceny Audi Q4 e-tron

Liczba ocen: 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 20% / przeciw: 80%

Zalety

+ Silnik + Wyciszenie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Całokształt - Układ jezdny - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,5
~Marek
Audi Q4
e-tron 55 340KM 250kW
Drugi raz bym nie kupił. Auto po za użytkowaniem w mieście do niczego dalej się nie nadaje. Pomysł audi aby wszystkie dodatki były płatne w abonamencie to jakiś koszmar. UWAGA: Audi ma swoją sieć ładowania ALE nie można dostać faktury VAT za ładowanie auta! Tylko paragony imienne. Auto ładnie wygląda, wszystko w środku spasowane, super przyspieszenie, ale tylko przez chwile działa tryb boost i to koniec pochwał. Ładowanie z mocą maksymalną 135Wat max dla audi marki premium ? Wyszukiwarka stacji ładowania toporna, aby zobaczyć co to za stacja i czy jest wolna i jaka ma moc ładowania trzeba wejść w dana ładowarkę a po wyjściu system od nowa szuka ładowarek. Jak już wybierzesz cel, auto obliczy trasę i ładowarki na trasie to po dodaniu punktu pośredniego już audi nie uaktualnia ładowania na trasie, można się wsadzić. Aplikacja nic nie umie, to raczej sklep do zakupów dodatków za ogromne ceny. Zobaczysz stan naładowania auta, ale już nie zobaczysz czy auto jest zamknięte czy otwarte. Właściwie po za włącz i wyłącz ogrzewanie oraz wysłanie punktów do nawigacji i ustawieniu timera klimatyzacji nic więcej nie zrobisz. Jest jeszcze podgląd ładowania w aplikacji. Moje audi ma jakiś błąd, co jakiś czas restartuje się cały komputer, gdzie wylatują wszystkie zapamiętane ulubione miejsca. Potrafi się to zdarzyć podczas jazdy, salon nie potrafi pomoc odsyła na infolinię audi. Co rano auto rozpoczyna instalowanie oprogramowania i nie działają żadne czujniki, zajmuje to około 1-2 minuty co jest irytujące, w moim przypadku, musze uważać aby nie uderzyć w bramę. Jest też podgrzewanie kierownicy, tylko za cholerę nie ma wskaźnika czy jest ono włączone czy tez wyłączone i aby się upewnić trzeba pare razy klikać włącz wyłącz i zapamiętywać komunikat na ekranie. Bo jak on już zniknie to nie wiesz czy kierownica jeszcze grzeje czy juz nie. Dla mnie to zabawka raczej a nie poważne auto, kupiłem z ciekawości i się zawiodłem, uważam że jak auto chce mieć coś do powiedzenia w kwestii EV na rynku to ma dużo do nadrobienia.
4,3
~Darek
Audi Q4
e-tron 50 299KM 220kW
Mamy w domu Tesle Y jeszcze, która dla mnie starszego Pana 55lat jest za nowoczesna. Szukałem auta premium elektrycznego które wygląda w środku jak zwykłe auto lub je bardzo przypomina. Zalety audi: - Ładnie wygląda - Wszystko super spasowane, materiały pierwsza klasa, w Tesli Y dla mnie drama, to plastik fantastik auto. - ładnie jeździ, nic nie trzeszczy w przeciwieństwie do rocznej tesli gdzie mam wrażenie wszystko się rozłazi. - ładnie działa tempomat adaptacyjny - bardzo dobre światła Wady: - System zarządzania samochodem przez internet, zwany MyAuto to jakis dramat. To przy tesli nawet nie stało. Po za włączeniem ogrzewania i ewentualnym planowaniem ładowania plus włączenie ładowania nic nie można zrobić. Parkujemy w garażu i pod wiatą, auto nie ma możliwości jak tesla podłączenia do sieci wifi w domu, a w garażu zasięg GSM 1 kreska. Bardzo często nie da się ustalić nawet stopnia naładowania baterii i co się audi dzieje. Lokalizacja audi z aplikacji nie działa. Nawet drzwi się nie da otworzyć czy zamknąć nie mówią o bagażniku. - System prowadzenia automatycznego audi pływa od lini do lini, co chwila nadwrażliwe czujniki krzyczą abym miał ręce na kierownicy mimo iz mam ręce na kierownicy, wymusić musze ruch kierownica lekki aby przestał tarabanić - System ładowania graniczony do 135Kw, nie ma co jechać na ładowarki 150KW czy wyższe, od 20% do 80% ładuje się auto w 40 minut nie całe gdzie tesla robi to dużo szybciej (około 25 min max) - Podgrzewana szyba tylna na której było trochę śniegu nie daje rady go roztopić, to jakaś porażka. To samo tyczy lusterek, owszem jak jest lekka mgła na lusterku z pary to działa, ale już lekko lodzik to zapomnijcie. - Nawigacja nie pozwala określić jakie ładowarki chcemy uzywac lub planować na trasie. Jedziesz na aplikacji i przyjdzie sms czy wiadomość tekstowa na whatsup nawijać przełącza się tryb applecar i mapa znika z ekranu. Strasznie upierdliwe. - Nie można wysłać z aplikacji na telefonie żadnych celów podróży. - Nie da się nic przeczytać, zmienić, skonfigurować czy wprowadzić z klawiatury jak auto się porusza, nawet 5km na godzinę. Trzeba się zatrzymać aby pojawia się klawiatura do wpisania np., adresu podróży. Zamiast tego pojawia się ekranik do pisma odręcznego. To jakiś poroniony pomysł, weź podczas jazdy napisz na tableciku odręcznie nazwę miejscowości?? Mnie się nie udaje. -system rozpoznawania poleceń głosowych to kolejny przykład porażki zanim cos rozpozna to przejdziesz 15km - brak asystenta parkowania, sam nie zaparkuje nie znajdzie wolnego miejsca. Generalnie od marki premium jak Audi wymagam dużo więcej niż ta zabawka zwana q4 etron Jeśli ktoś lubi ładnie wyglądające auto, dobrze jeżdżące, wyciszone i zamierza jeździć nim 90% w mieście a brak systemów wspomagania jakie ma tesla nie przeszkadza to może i jest to auto dla niego.
4,2
~Marcin
Audi Q4
e-tron 40 204KM 150kW
Auto prowadzi się bardzo dobrze, pewnie , osiagi bez zastrzeżeń, super zwrotne i dynamiczne . ale zawieszenie - tragedia ...
Audi Q4 e-tron