Szukaj

Informacje o Suzuki Swift VI Hatchback Facelifting

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Auta małe

Debiutująca na rynku w roku 2017, szósta generacja Suzuki Swifta stylistycznie jest następnym szczeblem ewolucji względem poprzedników, zastosowane zmiany są bowiem relatywnie niewielkie. Auto powstało na nowej platformie podłogowej Heartect Platform, podobnie jak m.in. modele Baleno oraz Ignis. Suzuki Swift VI jest nieco krótszy i o 15 mm niższy od Swifta piątej generacji, lecz także jest od niego szerszy o 4 cm i dysponuje większym rozstawem osi. Ciężar auta zredukowano o 120 kg.

 

Przód nowego Swifta  kształtem nawiązuje do poprzedników. Światła zachowały skierowany ku tyłowi auta kształt, nowocześniej prezentuje się wnętrze klosza, poszatkowane wieloma krawędziami.

Nowy Swift ma w sobie DNA poprzednich generacji, prezentując jednocześnie zupełnie nowy styl, lekką konstrukcję i zaawansowane technologie bezpieczeństwa. Otrzymał opracowaną w Europie stylistykę nadwozia, współgrającą z funkcjonalnym wnętrzem o sportowym charakterze oraz zwinność i pewność prowadzenia.

Nowy Swift jest o 10 mm krótszy od modelu oferowanego dotychczas, ale rozstaw osi powiększono o 20 mm. Pozwala to na więcej swobody w zagospodarowywaniu wnętrza. Bagażnik ma pojemność 265 l, czyli o 54 l więcej niż poprzednik. Auto jest też o 15 mm niższe i o 40 mm szersze, co przyczyniło się do obniżenia jego środka ciężkości.

W prezentowanym modelu inżynierowie Suzuki po raz pierwszy zastosowali tak zaawansowane systemy zapobiegania i wykrywania zagrożeń. Swift może być wyposażony w system autonomicznego hamowania awaryjnego, układ ostrzegający przed zjechaniem z pasa oraz asystenta świateł drogowych.

czytaj więcej
Powagosław

Nie jest to najbardziej stylowy maluch na rynku, ale oferuje całkiem udany i sprawdzony jak na Suzuki koncept nadwozia, niezłą markę i uczciwą cenę za to wszystko. Wygląda jak face-lifting poprzedniej generacji, ale lepiej tak niż psuć coś, co działa.

~Powagosław
Luzacjusz

Kogo właściwie obchodzi to jak ten samochód wygląda? Raczej mało kogo, a skoro jestem w mniejszości, z czystym sumieniem powiem, że Swifta zobaczyłem i o nim nie śniłem. Może dlatego mało kogo obchodzi jak ten samochód wygląda.

~Luzacjusz

Suzuki Swift VI Hatchback Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Nowy Suzuki Swift

Cena od: 70 900 PLN
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 9,6 m
Promień skrętu 4,8 m
Długość 3845 mm
Szerokość 1735 mm
Wysokość 1495 mm
Rozstaw osi 2450 mm
Rozstaw kół - przód 1520 mm
Rozstaw kół - tył 1520 mm
Prześwit 120 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 947 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 265 l
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Łukasz
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
To były długie poszukiwania małego, miejskiego auta. Brałem pod uwagę wiele aut i szczerze nigdy mi przez myśl nie przeszedł mi swift dopóki nie odwiedziłem salonu. Miałem dosyć proste wymagania od auta: łapatologiczny silnik z 4 cylindrami, automat, niskie spalania i możliwie wysoka bezawaryjność. Pomijałem kwestie takie jak osiągi i prędkość bo nie tego szukałem. Swift właśnie spełnił wszystkie moje wymagania i liczę, że posłuży mi jako daily do jeżdżenia wokoło komina przez najbliższe 10 lat :)
5,0
~Tomasz
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Przesiadłem się ze Skody Octavii 2019 rok z DSG i bogatym wyposażeniem. Szukałem miejskiego autka z automatem, nieoklepanego i bezawaryjnego. Dostałem ofertę leasingu na Suzuki i zaskoczony ceną postanowiłem zaryzykować. Pierwsze wrażenie to lekko inny sposób prowadzenia i lekkość auta. Mimo to jestem mega zadowolony. Wykonanie jest na dobrym poziomie, fotele zaskakująco wygodne, skrzynia sprawuje się super, przestrzeni sporo, dynamika zadziwia i nie ma w zasadzie do czego się przyczepić. Uważam, że to autko będzie mega kompanem podczas podróży!
4,8
~tomek
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Świetny samochód do miasta, przestronny i ekonomiczny. Bardzo trwała i prosta w budowie jednostka napędowa. W wersji wyposażenia Premium Plus dostajemy więcej systemów niż niejedno auto z segmentu C i D: czujnik martwego pola, adaptatycjny tempomat, ledy, automatyczne włączanie świateł, kamera cofania, rozpoznawanie znaków i pasów na drodze, ostrzeżenie przed kolizją i pieszymi, etc... Niestety oszczędzano na wszystkim, jest mnóstwo plastiku
Średnie spalanie dla Suzuki Swift VI Hatchback Facelifting
4,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Rozczarowanie? Nie do końca. Wiadomo, że producenci napiszą każdą bzdurę żeby tylko sprzedaż była. Natomiast pierdoły, które wypisują tutaj użytkownicy to już inna para kaloszy. Przejechane 2 tysiące kilometrów. Najlepiej trasa pod warunkiem, że nie wyprzedzasz, nie przekraczasz 4 tysi obrotów i na autostradzie max licznikowa setka (czyli realnie około 94km/h), a i najlepiej "podpiąć się" tempomatem pod jakąś ciężarówkę na największym zbliżeniu. Masz wtedy wymarzone 4,5 l/100, a jaka frajda z jazdy???? :););). To nie jest auto miejskie!!!! Po mieście żeby zmieścić się w 8,5 l/100 trzeba mocno nakombinować. Broń Boże żadnych ściganek, dynamicznego ruszania ze świateł, obowiązkowy auto-stop, a najlepiej to jeździć tak, żeby nie używać hamulca. Przy jeździe do 3 tysi obrotów wychodzi mi 8,5 przy zapalonej non stop w głowie czerwonej lampce: UWAGA SPALANIE. Dodam, że 95% jazdy robię sam, Strach pomyśleć gdybym miał wozić całą pięcioosobową rodzinę. Z niecierpliwością czekam na złote porady magików jak wyciągnąć tym autem poniżej 6l po mieście. Dodać oczywiście należy, że te 8,5 to nie jest wynik przy DYNAMICZNEJ jeździe miejskiej. Auto super, spala tyle ile musi tylko po co te pierdoły na forach?
4,7
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Średnia z 3000 km, miasto/trasa: 60%/40% to tylko 4,6l/100km. Bez specjalnego oszczędzania pedała gazu. Jednym słowem rewelacja! Może z takim wynikiem konkurować z samochodami na LPG. Dam znać o średniej po 10 tys. km.
4,4
Suzuki Swift VI
Hatchback Facelifting 1.2 DualJet SHVS 83KM 61kW
Zaskakujące zużycie paliwa sprawdzone po zatankowaniu do pełna, wynik komputera identyczny jak wyliczenie. Dzięki hybrydzie nie ma problemu przy przyśpieszaniu, można dodać dobre spasowanie elementów tapicerki.
Suzuki Swift VI Hatchback Facelifting