Szukaj

Lista ocen Kia Stinger Liftback (24) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~jrc
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Jest ok. Mogło by być lepiej, ale mogłoby też być i gorzej. Na autostradzie pogadać można tak do 140, potem już robi się konkurs na przekrzykiwanie wiatru. Zarazem nie ma żadnego jednego konkretnego szumu czy dudnienia które irytuje, no i jest lepiej niż w mazdach. Audi robi wyciszenie lepiej, ale na moje w mieście nie ma dużej róznicy w tych klasach zbliżonych cenowo. Silnik sam z siebie brzmi jak inne uturbione dwulitrówki. Czyli nijako....
1,0
~Posejdon
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
B.słabe wyciszenie. Hałas kół, szum i syk powietrza od 140km/h uniemozliwia komfortowe słuchanie radia, rozmowy z pasażerem przeprowadzane podniesionym głosem. Ogólnie jest to dramat przy tak wysokiej cenie auta. Powyżej 150 km/h ma się wrażenie jazdy z niedomkniętymi szybami. Bardzo często skrzypią i trzeszczą uszczelki. Osobnym negatywnym tematem jest szyberdach - pukający, trzeszczący, skrzypiący wręcz latajacy w otworze dachowym!!!
1,0
~Michał
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
Silnika wogóle nie słychać, a powinno, za to słychać wszytko inne dookoła, szyberdach, uszczelki drzwi, tylną klapę, Ale najgorsze są nie wiadomo skąd się wydobywające niskie tony, dudnienie, huczenie, nba początku myslałem ze to nie wyważone koła ale ma juź 3 zesataw i zawsze to samo. Jak tylko ruszam odrazu uszy mi zatyka jakby tworzyło się w kabinie jakieś podcisinienie. Ciszej jest chyba w kabinie mojej zony Pajero.
5,0
~Julian
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 366KM 269kW
Póki co do 140 km/h nie słychać nic z zewnątrz (niestety wydechu też ale to plus dla wyciszenia a minus dla sportowych wrażeń). Jak wrażenia z jazdy z większą prędkością opiszę w recenzji po czasie kiedy raz dotrę silnik a dwa będę miał okazję legalnie sprawdzić co ten samochód potrafi u naszych zachodnich sąsiadów.
4,0
~Gregory84
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
mogłoby być lepiej, ale to auto o sportowym charakterze. czasem coś postukuje, ale największy hałas jest z niskoprofilowych kół i ogólnej sztywności nadwozia. Silnik cichutki. Przy predkościach powyżej 140 km/h ciszęj niż w VW Passacie B8 ze zwględu na aerodynamike nadwozia i mniejsze opory powietrza.
4,0
~Bufet
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 366KM 269kW
jak dla mnie auto za słabo wyciszone od strony kół. To nie znaczy, że źle! Jednak tam można było się bardzie przyłożyć. Nie mniej jednak do 140 km/h spokój. Od 200 km/h zaczynają się kłopoty komunikacyjne w kabinie.
5,0
~El Draque
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Nie rozumiem osób narzekających na wyciszenie. Chyba nie jeździli innymi autami. Auto chyba najlepiej wyciszone w swojej klasie. Brak agresywnego dźwięku silnika na długich trasach jest błogosławieństwem.
5,0
~Pawel61
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
Być może BMW 5 czy Mercedes klasy E są cichsze (nie wiem nie jeździłem) ale ten samochód zapewnia wystarczającą ilość ciszy nawet przy dużych prędkościach. Jak dla mnie jest super.
5,0
~Marek
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Pewnie da się lepiej, ale przy 140 można w spokoju podróżować bez bólu głowy, zachowując możliwość spokojnej rozmowy z pasażerami, również z tylnej kanapy.
5,0
~szkoda, że to auto sprzedaje, muszę z powodu inwestycji, wiem że jak będę miał znowu gotówkę, to sobie go kupię:)
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
dam *****, ponieważ nie jest to auto klasy premium, jest do wysoki segment D, bardzo dobrze jest, poza tym to auto jest na wyższych obrotach po 200 km/h
Kia Stinger Liftback