Szukaj

Lista ocen Kia Stinger Liftback (27) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 11 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~El Draque
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Napęd na tył na suchej nawierzchni radzi sobie bardzo dobrze, trzyma w zakrętach. Jest przewidywalny. Brakuje trochę mocy by pójść bokiem. Na mokrej i ośnieżonej zmienia swoje oblicze i potrafi zawinąć dupką podczas wyprzedzania. Na szczęście po zdjęciu nogi z gazu ESP stawia auto do pionu. Śnieg i lód to duże wyzwanie, ludzie kombinują z obciążeniem dodatkowym bagażnika, ja nie próbowałem, mimo to udało się przetrwać zimę, chociaż...
5,0
~Julian
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 366KM 269kW
Tutaj jest wiele do powiedzenia - samochody BMW i Alfa Romeo mogą się równać przyjemnością jazdy ze Stingerem, Audi ze swoim prowadzeniem nie mają do tego podejścia. Kierownica nastawiona na informację zwrotną dla kierowcy, sztywna nawet w trybie comfort, samochód reaguje na polecenia mu wydawane bez niepotrzebnej zwłoki, nie pływa, nie istnieją dla niego podmuchy boczne zawieszenie twarde ale nie do przesady - w trybie comfort jest przyjemnie...
3,0
~Michał
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
Mam wersję z napędem na 4 koła, samochód jest przyklejony do drogi tylko ze po przejechaniu 50 tkm szykuję się do wymiany 3 zestawu opon. Jeżdzę głownie po trasie bez szaleństw, czy palenia gumy. Krawędzie przednich opon giną w oczach, cisnienie sprawdzam codziennie, geomtria wporzadku, sprawdzana przy każdej wymiania opon. Servis rozkłada ręce i mówi ze ten typ tak ma. Przy cenie opon sportowych w rozmiarze 19 robi się nieciekawie.
5,0
~jrc
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Ja się tam nie znam. Jestem zwykłym zjadaczem chleba któremu zamarzyło się dobre auto na długie trasy. Mimo to... w porównaniu do A4/A5 (na tej nowej platformie) prowadzi się precyzyjniej, kierownica chodzi ciężej a napęd na tył nie zaskakuje, ale czasem udaje mu się nieznacznie uślizgnąć. Trzeba się o to postarać a auto natychmiast naprawia Twój błąd, ale takie przypomnienie się przydaje.
5,0
~Dawid
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Bez zarzutów- gokart. Czuć rękę inżynierów z BMW. Blokada dyferencjału, coś pięknego, wcześniej miałem e46 325Ci 140 kw(192 km) nie ślizgała się tak jak KIA. Przy wyłączonej kontroli trakcji bez problemy postawimy STINGERA bokiem, przy częściowym wyłączeniu kontroli, delikatny uślizg na oponach 255/35r19 nie stanowi żadnego problemu. Pięknie to wygląda, a kierowcy marek premium są bardzo zdziwieni.
5,0
~Pawel61
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
Zawieszenie w tym samochodzie to chyba największe zaskoczenie. Opony jak naleśniki a wjeżdżając na bruk zaskakuje cię cisza i komfort. Patrzysz na te felgi i myślisz, że byle dziura i będzie co najmniej po oponie. Potem jeździsz po ulicach i jakoś nie napotykasz dziur. Dziury znikają albo są jakby mniejsze. Nie wiem czy to zasługa dużych kół czy tak dobrego zawieszenia.
3,0
~AN
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Ocena ogólna 3. W moim odczuciu zbyt miękkie przy jeździe dynamicznej/sportowej i jednocześnie zbyt twarde przy komforcie. Przy napędzie na tył bardzo dobrze działają systemy wspomagające kierowcę, a jak się chce pobawić to można je wyłączyć. Bardzo niemile zaskoczony byłem ceną za wymianę tarcz/klocków w serwisie. Takich cen to nawet w BMW nie mają.
4,0
~MaRHE
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Jest b precyzyjny aczkolwiek może nieco głośniejszy na nierównościach , w prowadzeniu super. NIe użytkuję auta w sposób agresywny nigdy mi się nie zdarzyło i raczej nie zdarzy na suchej czy mokrej nawierzchni sprowadzić stina do zamierzonego poślizgu więc raczej jest tak jak powinno być wszystko działa jak w nowym aucie.
3,0
~Tomek M.
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
Trzyma się drogi poprawnie, natomiast przy lekkim wiaterku i prędkości 140-180 tył auta myszkuje po drodze , a w szczególności po odpuszczeniu gazu z większych prędkości. Słabe hamulce po rozgrzaniu i wyższych prędkościach. No Porsche to nie jest i jeszcze mu daleko.
4,0
~Posejdon
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
+ bardzo ładnie trzyma się drogi, szybko reaguje na ruchy kierownicą średnio wybiera nierówności -stuki dochodzące do wnętrza przy poprzecznych nierównosciach i dziurach a najgorsze - hałas z przedniego zawieszenia przypominający wycie łożysk lub zniszczonych opon -
Kia Stinger Liftback