Szukaj

Lista ocen Kia Stinger Liftback (28) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~MaRHE
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Jest wystarczająco szybka , ma swoje słabości w postaci lekkich szarpnięć jak się zgubi ,ale to nie jest uciążliwe , plus 8 biegów i nie jest to jak ktoś napisał ZF to błędna opinia któregoś użytkownika - to produkt konsorcjum Hyundai/Kia zbudowany od podstaw. Hydrokinetyk z miską olejową zespoloną z filtrem , z uszczelnieniami wszystko w komplecie z oryginalna miską . Olej w skrzyni przy 80 tys był czyściutki nie nosił zapachu przypalenia i...
4,0
~jrc
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Im głębiej wciśniesz gaz tym dłuższę "hęęęę? Czego chcesz?" robi skrzynia. Jak planujesz ostrzej przyspieszać raczej sobie ustaw tryb sport - szybciej zmienia biegi - albo daj lewą paletką ze dwa albo trzy biegi w dół. Stingerowi trzeba czasem pomóc, ale daje radę. Jest zdecydowanie lepiej niż w skrzyniach 6biegowych, na moje podobnie co DSG w arteonie, a niemiecka trójca premium robi lepsze skrzynie.
5,0
~Pawel61
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
Połączenie tej skrzyni z tym silnikiem jest jak idealne małżeństwo. Nie ma tu słabych chwil, gaz wystarczy musnąć i ruszasz z każdej prędkości i z każdych obrotów błyskawicznie. Skrzynia nawet w zwykłym trybie komfort ma takie oprogramowanie, że jak poczuje, że jedziesz ostrzej przez zakręt przytrzyma dłużej niższy bieg.
5,0
~Adrian
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 366KM 269kW
Super skrzynia(jedna z lepszych jaką mialem przyjemnosc uzytkowac). Ciut wolniejsza od dsg, ale przynajmniej mniej awaryjna. Przy normalnymi uzytkowaniu roznica niezauwazalna. Dodam iz skrzynia chodzi lepiej niz w bmw ktore mialem okazję testowac.
5,0
~Marek
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Płynnie, jak trzeba to na sporcie daje radę przy bardziej agresywnej jeździe. Przy normalnej jeździe zmiana biegów nieodczuwalna i nie wkurza przytrzymywaniem na wysokich obrotach lub zbyt szybką zmianą.
4,0
~Marcin
Kia Stinger
Liftback 2.2 CRDi 200KM 147kW
Oprocz tego ze miedzy chyba 4 do 6 bieg delikatnie szarpie I reakcja na lopatki jest troche opozniona powiedzialbym ze jak w BMW ( moim zdaniem najlepsze skrzynie). Ogolnie bardzo dobra skrzynia
4,0
~Bufet
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 366KM 269kW
jest ok. Choć czasami (rzadko mi się to zdarzyło ale jednak) wydaje się ciut ciut za wolna. Ma to miejsce szczególnie w sytuacjach, gdy uwierzysz w siebie i zaczną się próby jazdy autem jak motocyklem. :)
4,0
~Tomek M.
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
Nie jest idealnie. Niby też to jest ZF , jak w BMW ale jakoś poszarpuje przy zmianach, łopatki i tryb sport w BMW dużo lepiej i szybciej reaguje na zmiany przełożeń, ale też tragedii nie ma.
3,0
~Posejdon
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Szarpanie przy redukcji w obrębie niskich biegów. Długa reakcja na pedał przyspieszenia. Na plus - ładnie skrojona dźwignia zmiany biegów i swoboda operowania. Ładnie zmieniają łopatki.
5,0
~Gregory84
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
troche turbo dziura jest przy kickdownie. natomiast jest to hydrokinetyk nie tak szybki i narowisty jak dsg, za to bardzo komfortowy. Praktycznie nie wiesz na jakim biegu jedziesz.
Kia Stinger Liftback