Szukaj

Lista ocen Kia Stinger Liftback (23) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~El Draque
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Wymiana oleju co 10 tys to istna zmora. Dobre seriwisy mają długie kolejki, trzeba planować z wyprzedzeniem podróże i zapisywać się często 2 tygodnie do przodu, żeby zmieścić się limicie. KIA od 2020 za przekroczenie limitu o 1 km zabiera gwarancję!!!,w starszych egzemplarzach bufor 1000 km. Koszt Serwisu olejowego co 10 tys. km to około 650 zł, także podczas całego okresu użytkowania auta trochę wyniesie. pozostałe koszty serwisowe podobne...
4,0
~jrc
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Trudno mi się wypowiadać bo mam auto bardzo krótko. Pali - przy mojej ciężkiej stopie - na autostradzie 10-11, w mieście bliżej 12. Da się mniej. Jak na 2 litry i te 230-250 koni to mógłby palić nieco mniej. Przeglądy co 10 tysięcy, dość często. Cenowo nie powinno być źle ale wyjdzie w praktyce. Tanie ubezpieczenia, zdecydowanie tańsze niż w dowolnym innym aucie podobnej klasy.
4,0
~Bufet
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 366KM 269kW
serwis i normalna jazda w cenie mieszczącej się w granicach rozsądku i to baaaaardzo dobrze pojętego. Przy pałowaniu (170 - 200 km/h, a to jest tak naprawdę prędkość podróżna tym autem) w trasie około 12-14 litrów na 100 km. Co ciekawe. W Warcie bardzo dobre ubezpieczenie kozłowało mnie jedynie 4.000 zł za nowe auto. Nie była to oferta dealerska!!!!
2,0
~AN
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Przy bardzo spokojnej jeździe można na stałe zejść poniżej 10l/100km, ale czy takie auto kupuje się dla spokojnej jazdy? Przy dynamicznym traktowaniu pedału gazu i hamulca szybko skaczemy na 16-18l/100km, a przy tylko 60l zbiorniku paliwa częste wizyty na stacjach paliw są nieuniknione.
5,0
~Marek
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Serwis spoko. Wymiana oleju 600 złotych, Klocki EBC 340 przód, 310 tył. Niektóre rzeczy w serwisie drogie (np. olej do mechanizmu różnicowego), ale można kupić dużo taniej we własnym zakresie z bardzo wysokiej półki części i płyny eksploatacyjne (może nawet lepsze od oryginałów).
4,0
~Marcin
Kia Stinger
Liftback 2.2 CRDi 200KM 147kW
Auto Pali troche wiecej niz niemiecka konkurencja ale serwis o polowe tanszy przy takiej samej jakos I obslugi(moj serwis jest w salonie Kia, Mercedes, Jeep I kazdego klienta obsluguja tak samo)
4,0
~Pawel61
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
To nie jest samochód dla kogoś kto musi liczyć każdą złotówkę wydaną na paliwo. Po prostu frajda musi swoje kosztować. Co do kosztów innych niż paliwo to nie wiem ponieważ do tej pory ich nie poznałem.
5,0
~Gregory84
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
przeglądy co prawda co 10 tys km ( co tyle powinno się zmieniac olej góra co 15), ale cenowo dwa razy taniej niż u niemieckiej konkurencji
5,0
~Michał
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
Dojeżdzam codziennie do pracy 70 km w jedną stronę, 85 procent to autostrada 140 km/h, srednie spalanie to 9.3 litra. Dla mnie jest wporząku.
5,0
~Julian
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 366KM 269kW
Masz V6 które na autostradzie podczas legalnej jazdy spala 8.5 litra na setkę - ciekawe czy katowane wtedy pod czerwone pole 1.0 R3 pali wtedy mniej - wątpię.
Kia Stinger Liftback