Szukaj

Lista ocen Kia Stinger Liftback (22) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 16 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~jrc
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Szyberdach skrzypi. Szyberdach klekocze. Lewy słupek B trzeszczy. Manetki przy kierownicy stukają, albo stuka coś w kierownicy. Jakaś klapka po lewej od kierownicy na dole też stuka. Klapa z tyłu trzeszczy. Klapa z tyłu stuka. Zawieszenie z tyłu skrzypi. Pudełko z trójkątem nie pasuje do uchwytu, więc stuka, w środku wszystko lata więc też stuka... ...rozumiecie już? Stinger to genialne auto, ale jest to również auto wygrywające...
1,0
~Dronem
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Od nowosci w moim egzemplarzu niemilosiernie skrzypia uszczelki, nie pomagaja zabiegi aso ani populrny sztyft gummi, konstrukcja pojazdu sprawia wrazenie malo sztywnej - zjazd z kraweznikow czy wjazd w studzienki powoduje skrzypienie z kazdej uszczelki, horror Kiepskiej jakosci plastik na kierownicy wyplowial pod wplywem srodka ADBL Interior Generalnie niedorobki w wykonczeniu gdy sie przyjzymy i opadna emocje po zakupie
4,0
~Marek
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
Przez pierwszy rok problem z wypalaniem gpf i uszkodzony czujnik temperatury spalin (może spowodowany właśnie tym, że wypalanie gpf przeciągało się do 2-3 tys. km i auto cały czas podnosiło temperaturę spalin bo nie mogło zakończyć procedury wypalania). Poza tym bez problemów. Serwis w Łowiczu super kontakt i jestem zadowolony, ale trzeba poszukać dobrego serwisu, bo niektóre mają kiepskie opinie.
4,0
~El Draque
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDi 245KM 180kW
po 50 tys. wyje mi prawy wentylator od nawiewu, mają wymienić na gwarancji, zobaczymy. trzeszczący szyberdach- smarowanie w serwisie- koszt 200 zł, rozwiązało problem. Najlepiej wliczyć sobie ten koszt jako coroczny. Często korzystam z bagażnika i widzę że siłowniki już nie działają tak jak na początku. Trzeba trzymać klapę, żeby nie "grzmotnęła", Może automatyczna radzi sobie lepiej.
1,0
~Michał
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
50 tys. km kończę trzeci zestaw opon, przednie tarcze na gwarancji wymieniane chyba ze 3 razy i ciagle wibrują, szyberdach trzeszczy, drzwi skrzypią, klimatyzacja cicho popiskuje, ciągle coś.
5,0
~Bufet
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 366KM 269kW
4.500 km to za mało nawet na drobne usterki, dlatego 5 gwiazdek. Przy powaznych dla równowagi dam 1 gwiadkę z tego samego powodu, choć do tej pory nie było żadnej
5,0
~Julian
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 366KM 269kW
Na razie nie jestem w stanie tutaj nic napisać - to tylko pierwsze wrażenie, mam nadzieję że za rok jak będę pisał następną recenzję nic się nie zmieni.
3,0
~Posejdon
Kia Stinger
Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Uszczelki - hałas Tempomat - błędne reakcje hamowania na większe pojazdy jadące na sąsiednich pasach Półka bagażnika - hałas Światła mijania z licznymi
4,0
~towe
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
Ze stukaniem tylnej klapy poradziłem sobie sam-są filmy na you tubie i znalazłem też w końcu przyzwoity serwis pod Lesznem.
4,0
~towe
Kia Stinger
Liftback 3.3 T-GDi 370KM 272kW
Stuka tylna klapa i niestety okazało się, że serwis nie dorósł do tego auta.Na razie serwis to najsłabszy punkt KIA.
Kia Stinger Liftback