Szukaj

Lista ocen Citroen Xsara II Hatchback (129) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 99 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~dad1
Citroen Xsara II
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
Naprawdę daje rade. Gdy by tylko układ kierowniczy był tylko bardziej precyzyjny (no i tak wielka kierownica!). Jest zdecydowanie dostosowane do komfortowej jazdy, trochę buja przy gwałtownych manewrach. Potrafi dać frajdę w zakrętach. Samochód ma tylne koła skrętne o czym wie nie wiele osób.
4,0
~Zadowolony
Citroen Xsara II
Hatchback 2.0 HDi 110KM 81kW
Dla mnie typ zawieszenia oraz jego charakterystyka bardzo odpowiadała. Miękko, cicho, przyjemnie. O dziwo bardzo fajnie zachowywał się na zakrętach. Co istotne, duży prześwit gwarantował bezstresowe pokonywanie gorszych jakościowo nawierzchni. Ale oczywiście to jest moje zdanie. Zawieszenie trwałe.
5,0
~Gaco
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Dobra trakcja, dobry balans. Samochód prowadzi się w sposób przewidywalny i stabilny, trudno wybić go z toru jazdy, przy czym samochód nie zachowuje się nerwowo. Nie jest to jednak typowa kanapa jak np ZX. Tutaj jest zdecydowanie sztywniej, co wpływa jedynie na plus.
5,0
~Albert
Citroen Xsara II
Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW
pomimo negatywnych ocen zawieszenia samochodów francuskich po 102 000 km mam oryginalne zawieszenie. Auto kupione przez mnie w salonie w Polsce. Nic nie wskazuje na to bym musiał w najbliższym czasie coś wienieniać. (popychacze koncówki drążków amortyzatory...)
5,0
~Maniek maniekmon@wp.pl
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Układ jezdny jest bardzo precyzyjny tak , że kierowca czuje sie za kółkiem bardzo pewnie. Bardzo dobrze zachowuje się na zakretach, odpowiedno trzyma się drogi i tu duży + dla Citroena.Poza tym bardzo dobre pochłanianie nierówności i duży wygoda oraz komfort podrłóżowania.
3,0
~upto
Citroen Xsara II
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
przy 135tys pada serwo kierownicy (coraz ciezej chodzi), tuleje do wymiany co 25-30tys. Xsara i berlingo maja \"puste\" tuleje, nie jest to caly element gumowy, szybko sie wyrabiaja. Z tylu stuk, z przodu drganie kierownicy przy zakretach.
3,0
~Rafał
Citroen Xsara II
Hatchback 1.4 i 75KM 55kW
ładnie wybiera nierówności zbyt miękkie do szybkiej i agresywnej jazdy za delikatne na polskie drogi tuleje wahaczy przednich wytrzymują ok 40tys km a belka tylna nadaje się do regeneracji po ok 100tys km (naprawa nie należy do najtańszych)
2,0
~Grigor
Citroen Xsara II
Hatchback 1.6 i 16V 109KM 80kW
Generalnie auto trzyma sie drogi lecz przy pełnym skręcie i powrocie coś trzaska kilka wizyt u mechanika rozbierane zawieszenie brak przyczyny wszystko wygląda idealnie a dalej słychać trzaski raz głośniej czasami wcale :-(((
5,0
~trafka
Citroen Xsara II
Hatchback 2.0 i 16V 137KM 101kW
Mam porównanie tylko z fiatem punto którym wcześniej jeździłem i stwierdzam że auto trzyma się drogi jak przylepione, a na zakrętach nawet na dużych prędkościach nie traci kontaktu z podłożem (co w punciaku bywało często).
Dziennik kosztów dla Citroen Xsara II Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
27,33 zł
5,6
l/100km
7,6
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~MarcinG
Citroen Xsara II
Hatchback 2.0 HDi 110KM 81kW
Wygodnie ale w mojej wersji twardo - za to pewnie. Niestety jak w większości aut na naszych drogach trzeba wymieniać drążki stabilizatora co 40-50 tyś, jakieś tuleje wahaczy ale nie jest źle - OPLE sypią się częściej.
Citroen Xsara II Hatchback