Szukaj

Lista ocen Audi A4 B5 (648) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 728 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~jarekp_1986
Audi A4 B5
Avant 2.5 TDI 150KM 110kW
Pierwszy mój automat ale jest to naprawdę super sprawa.Tryb automatyczny bardzo udany: płynna praca, szybka zmiana biegów dobra reakcja na ruchy pedału gazu i ogólnie na to co się z autem dzieje(np. podjazd pod górę).Fajne jest też to że przy ruszaniu pod nawet bardzo strome wzniesienie auto sie nie stacza (po wżuceniu na pozycję 2 nawet o centymetr ).Ogólnie wielka wygoda i naprawde mało wad bieg zmienia przy spokojnej jezdzie przy 1700...
4,0
~iceman
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Jeśli chodzi o obsługę to naprawdę świetna - krótkie drogi lewarka od jednego do następnego biegu, po 250tys jedyny objaw zużycia to nie zawsze wchodząca jedynka po wstecznym. Nauczyłem się z wstecznego wrzucać jedynkę najpierw przechodząc przez drugi bieg (oczywiście bez puszczania sprzęgła) i problem dla mnie nie istnieje. Natomiast jeśli chodzi o mechanikę to dosyć słabo - często padające sprzęgło w wersji 4x4 i dwumasowe koło zamachowe na...
3,0
~Jachu
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 90KM 66kW
Jedna z rzeczy która mnie najbardziej zabolała... Posiadałem automat, który z biegiem czasu coraz bardziej dawał się we znaki. Po odpaleniu na zimnym silniku, musiałem czekać ok 10 minut na włączonym biegu aż samochód ruszy, ponadto wchodząc z 1 na 2 strasznie szarpał. Rzekomo winowajcą był jakiś zawór elektromagnetyczny w skrzyni, którego naprawa kosztuje ok 3000 zł!!! Udało mi się znaleźć skrzynię z 2002 roku, koszt około 1500 zł. I...
4,0
~Adam
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 110KM 81kW
Skrzynia biegów jest mocna stroną każdego Audi z silnikiem ustawionym wzdłużnie. Przełożenia dobrze dobrane, precyzyjna i przyjemna zmiana biegów. Należy liczyć się z tym że wersja 110 KM posiada koło dwumasowe które jest dość drogie (porządny kpl. ze sprzęgłem to wydatek ok 1800zł). W moim egzemplarzu wymieniłem olej przekładniowy na Liqui Moly. Gdy sie rozgrzeje biegi wchodza lepiej ale na zimnym dość ciężko wchodzi dwójka. Cóż, pewnie...
5,0
~maciejgluba@o2.pl
Audi A4 B5
Avant 2.8 30V quattro 193KM 142kW
kolejny temat, który już testuje w kilku autach i to kolejny nr. 1, najbardziej mnie zaskoczyła inteligencja skrzyni i praca jej w takim trybie jak kierowca akurat jeździ, jak dajesz mocno po garach skrzynia potrzebuje około 1 minuty na zmianę, jakby sposobu zmian biegów i trzyma wyższe obroty itd, później jak już jedzie spokojnie można zauważyć, że chwile trzyma jeszcze biegi wysoko i znów przechodzi w tryb łagodny i spokojny, co do zmiany...
4,0
~gesman@tlen.pl
Audi A4 B5
Sedan 1.8 20V Turbo 150KM 110kW
Biegi nie chaczą, wchodzą bardzo płynnie i bez żadnych oporów. Krótki lewarek zmiany biegów nadaje sportowy charakter :). Jedynaka, dwójka i trójka to bardzo długie przełożenia także autko nie jest tak zrywne jak np: BMW. Bardzo uniwersalny bieg trzeci na którym można jechać od 30 km/h do 160 km/h. Czwórka i Piątka są dość krótkie. Na piątym biegu jadąc 100 km/h mam ok 2350 obr/min. Czasami trochę ciężko wchodzi wsteczny ale to całkowicie...
3,0
~PrzemeQ
Audi A4 B5
S4 Avant 2.7 T 265KM 195kW
Niby 6 biegów ale spróbuj coś szybko wrzucić. Przepięcie 1 - 2 hmm... jeśli by wyglądało normalnie to mogło by skrócić czas przyspieszania o jakieś 0,5s. Modyfikacje skrzyni możliwe ale drogie. Do tego dochodzi całkowity brak 6 jako biegu autostradowego. But jest ale przy większych prędkościach auto wciąga paliwo jak oszalałe. Jako takim wyjściem jest skrzynia dqt z diesla bo ma dłuższą 5 i 6, szczególnie jak się zrobi te przyjemne 500+, bo w...
4,0
~Wojciech
Audi A4 B5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Ten pierwszy bieg jest BARDZO krótki, a ma to dość spore znaczenie przynajmniej dla osób takich jak ja, z małym doświadczeniem, ponieważ może i jest to niebezpieczne przy lewoskręcie gdy jest spory ruch na drodze. Na dwójce maksymalnie osiąga 80 Km/h ale nie jest to miłe dla ucha. Drugi i trzeci bieg są przeze mnie najczęściej używane w mieście a na tych biegach naprawdę auto przyspiesza przyzwoicie. Wydaje mi się, że wsteczny ciężko wchodzi...
3,0
~Rodger16
Audi A4 B5
Sedan 1.9 TDI 75KM 55kW
Tylko przeciętnie ze względu na zestopniowanie bo skrzynia pracuje wzorowo ale na 5 biegu przy 100KM/h na obrotomierzu jest 2,2 tys obr a przy 120KM/h już 3tys obrotów i zaczyna się robić głośno. Zdecydowanie lepsze przełożenia w skrzyni od wersji 110konnej i mozna ją przełożyć z tego modelu. Oryginalna skrzynia moze się sprawdza jesli ktos uzywa wersji 75 bo ja po zmianie na 115km potrzebuje dluzszych przełożen
4,0
~rapcio
Audi A4 B5
Sedan 1.6 i 101KM 74kW
Jak jest zimny to bardzo ciężko zmienia się biegi z 1 na 2 a tak idealnie pracuje, nie chaczy, małe skoki biegów więc konfortowo zmieniają się. Przy przebiegu 220 tyś. km zapobiegawczo zmieniłem olej w skrzyni ale okazała się że w sumie bez potrzeby. Sprzęgło łapie bardzo późno i przy zakupie udało mi sie zejść z ceny (odliczając sprzęgło 1200zł) jednak jeżdżę i jeżdżę i nie zamierzam zmieniać.
Audi A4 B5