Kabina pasażerska pozostała stabilna w zderzeniu czołowym. Czujniki na manekinach wskazały dobrą ochronę wszystkich części ciała, pokazując dobrą ochronę kierowcy i pasażera. Model wykazały, że podobny poziom ochrony będzie zapewniony pasażerom zajmującym pozostałe miejsca. W teście bariery bocznej ochrona klatki piersiowej była odpowiednia, innych regionów ciała była dobra. W cięższym teście słupa bocznego, ochrona klatki piersiowej kierowcy była słaba, a brzucha marginalna. Siedzenia i zagłówki zapewniają marginalną ochronę przed urazami kręgów szyjnych w przypadku uderzenia w tył pojazdu.
Na podstawie fikcyjnego wyniku w badaniach dynamicznych, model zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę dziecka 18- miesięcznego i 3-letniego. W zderzeniu bocznym ochrona dzieci była odpowiednia, zminimalizowane prawdopodobieństwo niebezpiecznego kontaktu głowy z elementami wnętrza pojazdu. Poduszka powietrzna pasażera może zostać odłączona, co pozwala na zamontowanie fotelika dla dziecka tyłem do kierunku jazdy. Kierowcy dostarczana jest jasna informacja o aktualnym statusie poduszki powietrznej pasażera, system został nagrodzony. Wszystkie rodzaje urządzeń przytrzymujących dla dzieci mogą być poprawnie zainstalowana w miejscach siedzących do tego przeznaczonych.
Zderzak zdobył maksymalną liczbę punktów za ochronę nóg pieszego. W miejscach, które mogą zostać uderzone przez głowę osoby dorosłej oraz głowę dziecka maska w przeważającej mierze zapewniała odpowiednią ochronę.
Elektroniczna kontrola stabilności jest standardowym elementem wyposażenia i spełnia wymogi Euro NCAP. System przypominający o zapięciu pasów jest standardowym elementem wyposażenia dla wszystkich miejsc. Ogranicznik prędkości jest dostępny i spełnia wymogi Euro NCAP.