- Autor: Piotr
- Kategoria: instalacja elektryczna
- usterka wystąpiła przy przebiegu 33 tys. km
Błąd wyskoczył podczas jazdy. Najpierw pokazało błąd ładowania akumulatora 12V, po czym po 3-4 minutach pokazało błąd układu hybrydowego, auto przeszło w tryb awaryjny, ograniczenie do 50km/h i nakazało zatrzymanie. Laweta - serwis.
Czekam na info z serwisu.
Chyba pechowe to Volvo lub jakieś chińskie :) bo to już kolejna usterka.
Do tego Volvo assistance w ramach auta zastępczego podstawia notorycznie segment D choć oddając auto serii 90 przysługuje auto z segmentu E - 4 raz wiozłem na lawecie do serwisu i zawsze ta sama gadka, że akurat wypożyczalnia nie ma. I z każdym kolejnym razem coraz gorsze fury. Boję się że przy następnej dostanę matiza.
Komentarze
Jestem właścicielem xc90 b5 2019r,najbardziej wadliwe volvo jakie miałem,a miałem ich kilka
C70 2.5,v70 ,xc60,s60,wszystkie były 2012-2016,nigdy nie miałem z nimi problemów a te B5
Jest jakiś niewypał,po6tys km hybryd problem,40tys ad blue problem,60tys km turbina do wymiany,65tys km wtryski do wymiany a teraz 70tys km auto nie odpalą,przy przekręceniu dzojstika do odpalenia,tyka coś i komunikat ,przekręć start w prawo,jakąś parodia z tym autem
Trwałe rozwiązanie: upgrade softu auta.