gdy silnik jest zagrzany ( jazda na "trasie") ubywa płynu,komputer wykazuje niski jego poziom. Wycieków brak. Uszczelka pod głowicą?
Komentarze
Alan
3 lata temu
0
Prawdopodobnie moze to byc tez peknieta tuleja cylindra, jezeli odkrecisz korek na cieplym silniku i bedzie wulkan ze zbiorniczka to raczej tuleja a nie uszczelka.
Witam najprostszym sposobem sprawdzenia uszczelki pod głowica jest wykonanie testu na zawartosc co2 w płynie chłodzenia lepsze warsztaty samochodowe posiadaj tester koszt wykonania takiej usługi jest sporo tańsze niz wymiana uszczelki bo mozna sie narobic a nie zdziałac tym nic dla tego ze jezeli ubywa płynu w Volvo to przyczyn moze byc mnóstwo nie koniecznie musi to byc uszczelka a wiem to na pewno bo przerabiałem ten mankament kilka miesiecy Pozdrawiam
Czy wraz ze spalinami nie wydostaje się z układu wydechowego para?
Najlepiej sprawdzić to na ciepłym układzie. Jeżeli pojawia się para to wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą lub pękniętą głowicę.
Komentarze
Najlepiej sprawdzić to na ciepłym układzie. Jeżeli pojawia się para to wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą lub pękniętą głowicę.