Całkowicie nowe:
- rozrząd
- poduszka silnika
- uszczelka pod wtryskami
- turbina
- egr
- nową sekcje zasilania
- alternator
- zawieszenie (sprężyny tuleje i łożyska)
- prostowanie felgi
- nowe opony wielosezonowe
- mapping silnika
- wymiana oleju
W sumie jakieś pół samochodu; wiele z tych części były orginalne: jedynym plusem jest w miare sprawna dwumasa, która jeszcze się trzyma ale za dwa lata będzie trzeba wymienić.
Opinia:
- nigdy nie oszczędzaj na kupowaniu używanego egzemplarza ja przyoszczędziłem i 9 koła wrzuciłem.
- oczywiście nigdy silnik 1,6D, lepiej dołożyć do 2.0 lub 2,5.
- rozrząd
- poduszka silnika
- uszczelka pod wtryskami
- turbina
- egr
- nową sekcje zasilania
- alternator
- zawieszenie (sprężyny tuleje i łożyska)
- prostowanie felgi
- nowe opony wielosezonowe
- mapping silnika
- wymiana oleju
W sumie jakieś pół samochodu; wiele z tych części były orginalne: jedynym plusem jest w miare sprawna dwumasa, która jeszcze się trzyma ale za dwa lata będzie trzeba wymienić.
Opinia:
- nigdy nie oszczędzaj na kupowaniu używanego egzemplarza ja przyoszczędziłem i 9 koła wrzuciłem.
- oczywiście nigdy silnik 1,6D, lepiej dołożyć do 2.0 lub 2,5.