Szukaj

Indywidualne usterki Volvo V40 II

Podsumowanie 7 usterek Filtruj
awaria czujników
  • Volvo V40 II Cross Country Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW 2016-2019
  • inne
  • 130 tys. km
Awarii uległy 3 czujniki: czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej, czujnik serwa hamulcowego i czujnik sterownika skrzyni automatycznej. Samochód prowadzi się w 99% bez żadnego wpływu na komfort jazdy. Czasem szarpnie, czasem dłużej odpali. Nie pokazuje usterek na wskaźnikach, dowiedziałem się o nich w trakcie cyklicznego serwisu, po podpięciu...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Zredukowane osiągi silnika
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 T3 DRIVE-E 152KM 112kW od 2015
  • silnik
  • 150 tys. km
Zredukowane osiągi silnika
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Cieknie że spryskiwacza lampy lewej
  • Volvo V40 II
  • inne
  • 90 tys. km
Nie zamyka się zaślepka do spryskiwacza i wycieka dołem płyń spryskiwacza
Oczekuje na rozwiązanie
Hałas z okolic alternatora na niskich obrotach
  • Volvo V40 II Hatchback Facelifting 2.0 D2 120KM 88kW 2016-2019
  • silnik
  • 175 tys. km
Hałas z okolic alternatora pod czas odpalania auta na zimno lub przy skręcaniu kierownicy w lewo/prawo na maksa. Czym dłużej jeździć tym głośniej słychać.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Problem z zamykaniem drzwi
  • Volvo V40 II
  • instalacja elektryczna
  • 86 tys. km
Gdy temperatura spadła poniżej zera zwariowały zamki . Tylne lewe drzwi zamknęły się całkowicie , drzwi od kierowcy mozna zamknąć tylko kluczykiem . Gdy temperatura wzrosła do plus 4 przednie drzwi zaczęly reagować na pilota ale tylne lewe zamknięte i nie reagują na nic .
Problem rozwiązany
4 komentarze
Dziennik kosztów dla Volvo V40 II
Średni koszt przejechania 100 km
56,50 zł
5,8
l/100km
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
zużyty dpf
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • układ wydechowy
  • 240 tys. km
zużył się filtr DPF, samochód z grudnia 2014, brak możliwości na chwilę obecną przeprogramowania oprogramowania. Objawy: coraz częstrze wypalanie, podczas wypalania kopcenie na siwo, przybywanie oleju silnikowego
Problem rozwiązany
10 komentarzy
Trzecie światło Stop
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D3 150KM 110kW 2012-2015
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
Przepalone diody w lampie trzeciego Światła Stop.
Oczekuje na rozwiązanie
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Volvo V40 II