Szukaj

Pękające tuleje
Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014

  • Autor: OM
  • Kategoria: silnik
  • usterka fabryczna
Dajcie sobie spokój z zakupem tego modelu a przynajmniej z silnikami D3 i D4. Ja miałem D4 190 koni popękały mi tuleje musiałem wymienić silnik (koszt 20tyś) bo zwykły tokarz nie jest w stanie zrobić tulei. Jak wystawiłem części sprawne ze starego silnika na olx (sprawne) to ciągle mam telefony o wał korbowy bo ludziom poobracało panewki, sprzedałem nawet tłok bo kupującemu wypaliło w nim dziurę ogólnie pękające bloki i inne cuda jeśli chcecie mieć problem polecam zakup tego samochodu. I możecie myśleć aa co on wypisuje mnie to nie spotka, jeśli tak myślisz to może być różnie.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 2
Nie wystąpiła: 6

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Ja mam D2 i zero problemow. Moze nie ma tyle mocy, ale cos za cos, a przy aktualnych ograniczeniach i mandatach szybkie auto niepotrzebne, chyba, ze jakies porzadne na tor.
Odpowiedz
Właśnie dopadło i mnie przebieg 250tys bum i...
Nie polecam
Odpowiedz
Tragedia współczuję!
Ja rozglądam się dlatego za benzyną T3
Pzdr
Odpowiedz
T3 to ecoobost od forda też niezbyt udane silniki :(
Odpowiedz
Volvo V40 II Hatchback