Szukaj

Usterki Volvo V40 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Volvo V40 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ostatnio dodane typowe usterki Volvo V40 II

Pękające tuleje
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 7
Dajcie sobie spokój z zakupem tego modelu a przynajmniej z silnikami D3 i D4. Ja miałem D4 190 koni popękały mi tuleje musiałem wymienić silnik (koszt 20tyś) bo zwykły tokarz nie jest w stanie zrobić tulei. Jak wystawiłem części sprawne ze starego silnika na olx (sprawne) to ciągle mam telefony o wał korbowy bo ludziom poobracało panewki,...
4 komentarze
Uszkodzeniu uległ blok silnika - pękł
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 4
Podczas spokojnej jazdy na autostradzie pękł blok silnika . D4 190 KM Serwis znał ten rodzaj usterki bo diagnoza była natychmiastowa. Jednak ze względu na koszty (30 tys. )proponują zabrać samochód z serwisu, więc w statystykach brak takich usterek. Akcje serwisowe średnio raz na 6 miesięcy Samochód z 2014
2 komentarze
zredukowane osiągi silnika
  • Volvo V40 II Hatchback 1.6 T2 120KM 88kW 2013-2015
  • silnik
  • 190 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 30
Nie 1
"Zredukowane osiągi silnika". Pojawił się taki komunikat i po ponownym uruchomieniu silnika skasował się.
1 komentarz
Uszkodzenie przekładni kierowniczej
  • Volvo V40 II Cross Country
  • układ kierowniczy
  • 90 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 1
Po 90 tyś. przestał działać układ kierowniczy , skandal, do marki Premium jeszcze daleko
1 komentarz
Łuszczący się lakier
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D3 150KM 110kW 2012-2015
  • nadwozie
  • 10 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 5
Nie 1
Na krawędzi tylnego zderzaka pojawiła się mała powierzchnia złuszczonego lakieru.

Ostatnio dodane indywidualne usterki Volvo V40 II

awaria czujników
  • Volvo V40 II Cross Country Facelifting 1.5 T3 152KM 112kW 2016-2019
  • inne
  • 130 tys. km
Awarii uległy 3 czujniki: czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej, czujnik serwa hamulcowego i czujnik sterownika skrzyni automatycznej. Samochód prowadzi się w 99% bez żadnego wpływu na komfort jazdy. Czasem szarpnie, czasem dłużej odpali. Nie pokazuje usterek na wskaźnikach, dowiedziałem się o nich w trakcie cyklicznego serwisu, po podpięciu...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Problem z zamykaniem drzwi
  • Volvo V40 II
  • instalacja elektryczna
  • 86 tys. km
Gdy temperatura spadła poniżej zera zwariowały zamki . Tylne lewe drzwi zamknęły się całkowicie , drzwi od kierowcy mozna zamknąć tylko kluczykiem . Gdy temperatura wzrosła do plus 4 przednie drzwi zaczęly reagować na pilota ale tylne lewe zamknięte i nie reagują na nic .
Problem rozwiązany
4 komentarze
Dziennik kosztów dla Volvo V40 II
Średni koszt przejechania 100 km
56,50 zł
5,8
l/100km
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
zużyty dpf
  • Volvo V40 II Hatchback 2.0 D4 DRIVE-E 190KM 140kW od 2014
  • układ wydechowy
  • 240 tys. km
zużył się filtr DPF, samochód z grudnia 2014, brak możliwości na chwilę obecną przeprogramowania oprogramowania. Objawy: coraz częstrze wypalanie, podczas wypalania kopcenie na siwo, przybywanie oleju silnikowego
Problem rozwiązany
10 komentarzy
Cieknie że spryskiwacza lampy lewej
  • Volvo V40 II
  • inne
  • 90 tys. km
Nie zamyka się zaślepka do spryskiwacza i wycieka dołem płyń spryskiwacza
Oczekuje na rozwiązanie
Hałas z okolic alternatora na niskich obrotach
  • Volvo V40 II Hatchback Facelifting 2.0 D2 120KM 88kW 2016-2019
  • silnik
  • 175 tys. km
Hałas z okolic alternatora pod czas odpalania auta na zimno lub przy skręcaniu kierownicy w lewo/prawo na maksa. Czym dłużej jeździć tym głośniej słychać.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Volvo V40 II