Szukaj

Indywidualne usterki Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004

Podsumowanie 7 usterek Filtruj
wskaznik temperatury
  • Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
  • układ chłodzenia
witajcie, jade sobie jade i nagle ku mojemu zdziwieniu obroty silnika weszły samoistnie na 1500 , czujnik temperatury opadł na dół. samochodzik zaczął troszke dziwnie chodzic i dławić się. po krótkiej chwili włączył sie wentylator chłodnicy. po zjechaniu na parking i zgaszeniu auta wentylator chodził dalej.za 10 razem dał sie odpalic i to z...
Oczekuje na rozwiązanie
Metaliczne stuki z prawego przodu
  • Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
  • układ kierowniczy
Podczas jazdy ze skręconymi kołami (np. po okręgu) w lewą stronę, z prawego przedniego zawieszenie słychać dźwięk jakby stukały o siebie metalowe pręty. Dźwięku nie słychać przy jeździe z prostymi kołami, także na nierównościach.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Lewy tył poskrzypuje pod obciążeniem
  • Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
  • zawieszenie
Gdy tył jest obciążony (2 osoby + pełen bagażnik), wtedy coś w tylnym zawieszeniu z lewej strony "poskrzypuje" przy szybkim przejeżdżaniu przez małe nierówności. Nic nie skrzypi, gdy tył jest lekki.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
NIE DZIALA ABS
  • Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
  • układ hamulcowy
wymiana pompy ABS nie pomogla.Podlaczenie pod komputer nic nie wykazalo.
Oczekuje na rozwiązanie
Efekt "motyla" na tylnej szybie
  • Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
  • nadwozie
Tylna wycieraczka nie oczyszcza szyby w całym zakresie roboczym - u góry pozostaje nieoczyszczona powierzchnia. Usterka ma tendencję do pogłębiania się wraz z upływem czasu. Przyczyną jest zbyt słaby docisk pióra przez ramię wycieraczki. Może być spowodowany wyrobieniem wrzeciona w silniczku wycieraczki lub pęknięciem ramienia. Wymiana ramienia,...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
"Chropowate" wchodzenie biegów w skrzyni M56
  • Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
  • układ napędowy
Przy niskich temperaturach biegi 1 i 2 wchodzą "chropowato", z wyczuwalnie większym oporem niż pozostałe. Zbyt niski poziom oleju w skrzyni biegów. Co prawda Volvo nie podaje terminarza wymiany oleju w skrzyni M56, to życie wskazuje, że jego żywotność wynosi ok. 180-200 tys. km, po tym przebiegu należałoby go wymienić, warto też co...
Oczekuje na rozwiązanie
znikający płyn chłodniczy
  • Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
  • układ chłodzenia
W stałym (niezbyt szybkim) tempie ubywa płynu chłodniczego. Silnik jest szczelny, zarówno badanie płynu chłodniczego na obecność spalin jak i badanie kompresji nie wykazują nieprawidłowości. Pęknięcie uszczelki układu chłodzenia przy turbosprężarce. Wymiana uszczelki.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Volvo V40 I