Szukaj

zagadki z volviakiem...
Volvo V40 I 1.8 16V 115KM 85kW 1995-2000

  • Autor: ~Paweł
  • Kategoria: inne
Witam,jestem szczęśliwym posiadaczem Volvo V40 ( 115 )98r benz.....Od momentu wymiany cewki (gdyż chodził na dwóch garach),wypaleniu bebechów w tłumiku środkowym (obecnie pusty jest w środku)i wymiany sondy ,dzieją mi się z moim autkiem dziwne rzeczy...!Pierwszy przypadek: wjeżdzam sobie przy deszczowej pogodzie w kałużę i dup...Obroty spadają na minimalne ale silnik chodzi ,a po delikatnym dodaniu gazu dusi się..Wcześniej zapalała mi się sonda w takim przypadku..Teraz się nie zapala a obroty dalej swoje..!!Pochodzi sobie kilkanaście minut mordując się na takich obrotach i zaskakuje i jest ok!Oglądałem na kanale i nie wskazuje nic na to żeby gdzieś mi woda leciała.Drugi przypadek:Zawsze rano jak go odpalam gdy silnik zimny coś tak dziwnie wyje w okolicach alternatora lub rolek.Gdy się rozgrzeję cisza...Przypadek trzeci:przy hamowaniu na nierównej nawierzchni dziwnie odczuwam pedał hamulca.Tak jak by popuszczał i leci do przodu... Na równej nawierzchni hamulce żyleta..(zmieniałem tarcze,klocki i wężyki giętkie). No i przypadek czwarty:-)startuję ze świateł puszczając szybciej sprzęgło ale dodając delikatnie gaz i efekt taki że strzeli w rurę albo zakrztusi się!Wciskam wtedy sprzęgło,przegazuje go na większe obroty i rakieta...!!
Prosił bym kogoś o dobrą radę bo władowałem w niego tyle że niebawem będzie nowy..!
Dodam jeszcze że sprawdzałem kable,cewkę,wymieniałem świece a po podłączeniu do komp.pojawił się 'błąd utraty pamięci' obecnie już skasowany.Co za cholera...??!!

Pozdrawiam

Paweł Witam,jestem szczęśliwym posiadaczem Volvo V40 ( 115 )98r benz.....Od momentu wymiany cewki (gdyż chodził na dwóch garach),wypaleniu bebechów w tłumiku środkowym (obecnie pusty jest w środku)i wymiany sondy ,dzieją mi się z moim autkiem dziwne rzeczy...!Pierwszy przypadek: wjeżdzam sobie przy deszczowej pogodzie w kałużę i dup...Obroty spadają na minimalne ale silnik chodzi ,a po delikatnym dodaniu gazu dusi się..Wcześniej zapalała mi się sonda w takim przypadku..Teraz się nie zapala a obroty dalej swoje..!!Pochodzi sobie kilkanaście minut mordując się na takich obrotach i zaskakuje i jest ok!Oglądałem na kanale i nie wskazuje nic na to żeby gdzieś mi woda leciała.Drugi przypadek:Zawsze rano jak go odpalam gdy silnik zimny coś tak dziwnie wyje w okolicach alternatora lub rolek.Gdy się rozgrzeję cisza...Przypadek trzeci:przy hamowaniu na nierównej nawierzchni dziwnie odczuwam pedał hamulca.Tak jak by popuszczał i leci do przodu... Na równej nawierzchni hamulce żyleta..(zmieniałem tarcze,klocki i wężyki giętkie). No i przypadek czwarty:-)startuję ze świateł puszczając szybciej sprzęgło ale dodając delikatnie gaz i efekt taki że strzeli w rurę albo zakrztusi się!Wciskam wtedy sprzęgło,przegazuje go na większe obroty i rakieta...!!
Prosił bym kogoś o dobrą radę bo władowałem w niego tyle że niebawem będzie nowy..!
Dodam jeszcze że sprawdzałem kable,cewkę,wymieniałem świece a po podłączeniu do komp.pojawił się 'błąd utraty pamięci' obecnie już skasowany.Co za cholera...??!!

Pozdrawiam

Paweł

Komentarze

Witam mam dokładnie taki sam problem z dziwnym wyciem silnika przy odpalaniu wystarczy tylko zeby wystygł albo troche sie ochłodził u juz sie pojawiało wycie .....w rure tez lubi strzelic jakby chciał z siebie cos wyrzucic ...na badaniu komputerem wykazało cos o błedzie egr.... niestety nie moge tego zlokalizowac... mile widziana jakas podpowiec
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I 1.8 16V 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Volvo V40 I