Szukaj

Indywidualne usterki Volvo V40 I

Podsumowanie 42 usterek Filtruj
NIE DZIALA ABS
  • Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
  • układ hamulcowy
wymiana pompy ABS nie pomogla.Podlaczenie pod komputer nic nie wykazalo.
Oczekuje na rozwiązanie
Dziwny dźwięk
  • Volvo V40 I 1.9 TD 102KM 75kW 1999-2004
  • układ napędowy
mam problem z moim Volvo jak jade ok 35 40 km/h na biegu bez gazu to w prawego przedniego koła wydobywa się taki dziwny obrotowy hałas. jak nacisne sprzeglo wszystko ucicha.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Efekt "motyla" na tylnej szybie
  • Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
  • nadwozie
Tylna wycieraczka nie oczyszcza szyby w całym zakresie roboczym - u góry pozostaje nieoczyszczona powierzchnia. Usterka ma tendencję do pogłębiania się wraz z upływem czasu. Przyczyną jest zbyt słaby docisk pióra przez ramię wycieraczki. Może być spowodowany wyrobieniem wrzeciona w silniczku wycieraczki lub pęknięciem ramienia. Wymiana ramienia,...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
"Chropowate" wchodzenie biegów w skrzyni M56
  • Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
  • układ napędowy
Przy niskich temperaturach biegi 1 i 2 wchodzą "chropowato", z wyczuwalnie większym oporem niż pozostałe. Zbyt niski poziom oleju w skrzyni biegów. Co prawda Volvo nie podaje terminarza wymiany oleju w skrzyni M56, to życie wskazuje, że jego żywotność wynosi ok. 180-200 tys. km, po tym przebiegu należałoby go wymienić, warto też co...
Oczekuje na rozwiązanie
znikający płyn chłodniczy
  • Volvo V40 I 2.0 T 160KM 118kW 1997-2004
  • układ chłodzenia
W stałym (niezbyt szybkim) tempie ubywa płynu chłodniczego. Silnik jest szczelny, zarówno badanie płynu chłodniczego na obecność spalin jak i badanie kompresji nie wykazują nieprawidłowości. Pęknięcie uszczelki układu chłodzenia przy turbosprężarce. Wymiana uszczelki.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Dziennik kosztów dla Volvo V40 I
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
10,1
l/100km
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Falowanie obrotów silnika.
  • Volvo V40 I
  • silnik
Gdy jest zimny zaraz po odpaleniu skacze na obrotach i strasznie dymi. Dzieje się tak w volvo v40 1.9 td 98r. Nie wiem czego to jest przyczyna wtrysku, pompy, a może jakiegoś czujnika. Proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
5 komentarzy
5. bieg.
  • Volvo V40 I 1.8 16V 115KM 85kW 1995-2000
  • układ napędowy
Problem dotyczy skrzyni biegów, a mianowicie 5-go biegu. Kiedy jadę ponad 100 na godz. i puszczam nogę z gazu drążek robi duże ruchy w przód i w tył i nie wiem kiedy jak 5 wyskoczy. Za jakąkolwiek radę będę wdzięczny.
Oczekuje na rozwiązanie
5 komentarzy
Uruchamianie.
  • Volvo V40 I
  • silnik
Rano w niższych temperaturach nie można uruchomić silnika, a czasem zdarza się to przy rozgrzanym silniku. Rano udaje się uruchomić silnik po podłączeniu urządzenia rozruchowego, natomiast przy rozgrzanym silniku zmuszony jestem odczekać 15 do 20 minut bo kręcenie nic nie daje tylko pogarsza sprawę. Dotychczas byłem w kilku warsztatach co...
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Kontrolka service.
  • Volvo V40 I
  • instalacja elektryczna
Volvo v40 1,8 16v 1998 - po odpaleniu silnika świeci się kontrolka service przez 2min. Jak można skasować komputer aby się nie zapalała? Z góry dziękuję za porady. Egon
Problem rozwiązany
13 komentarzy
Twardniejący hamulec.
  • Volvo V40 I 1.9 TD 90KM 66kW 1995-1999
  • układ hamulcowy
Witam wszystkich. Mam problem z hamulcem.wymieniona została pompa hamulcowa, servo, pompa vacumm. Hamulec został odpowietrzony a pomimo tego problem nie znikł. Hamulec często twardnieje i auto słabo hamuje. Części zostały zakupione używane, ale były sprawne. Auto jest z 1997roku. Bardzo proszę o rade i z góry dziękuje.
Oczekuje na rozwiązanie
8 komentarzy
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Volvo V40 I