Posiadam dwie sztuki vw up jeden z 2013 roku zakupiłem go z przebiegiem 45000 stuki już były teraz ma 90000 i dalej stuka nic się nie dzieje drugi vw up z 2016 ma 20000 i też stuka to jest normalne w tym modelu
Stałem się posiadaczem seata mii i tez mnie drażni to stukanie, terkotanie, przejechane 87 tys i nie wiem czy mam się bać ze się za chwilę coś zepsuje czy jeździć nie zwracając uwagi :(
nie wiem czy to jest to, ale jak zmieniam z 1 na 2 to staram sie jak moge zeby gładko bez dzwieku zmienic bieg a tu d**a! Za każdym razem te stuknięcie. Tak ma być czy kie licho? Jak dodaje za dużo gazu to tak jakby moc sie zbierała i po wrzuceniu do konca sprzegla przyspiesza z piskiem opon! Chyba nawet lambo tak nie potrafi - pisk opon z 1 na 2! Co robić jak żyć?
Potwierdzam. Auto ma wadę skrzyni biegów, co objawia się terkotaniem "na luzie". Serwis słyszy, i zasłania się brakiem zaleceń ze strony producenta. Nie pierwszy, ale ostatni VW w moim garażu.
Mam ten sam problem z UP!
Przejechane ma 3500 km i stuki metaliczne podczas puszczania sprzęgła.
ASO ma to w ... i mówi że tak ma być.
VW sprzedaje UP! z wadami sprzęgła lub skrzyni.
stuki sprzęgła na wolnych obrotach z każdym tysiącem km coraz głośniejsze a ASO mówi że to normalne i że to nie jest usterka. Odsyłają ludzi z kwitkiem.
Uprzejmość tylko do czasu podpisania umowy kupna samochodu, potem klient to natręt do czasu trwania gwarancji.Po okresie gwarancji ocena stanu sprzęgła będzie zapewne zgoła inna.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu