Szukaj

Ubytek płynu chłodzącego.
Volkswagen Touran I

  • Autor: ~Darek
  • Kategoria: silnik
Od roku nie mogę wykryć z jakiego powodu ubywa mi płyn chłodzący w ilości 20 ml na 3000 - 4000 km Bylem kilka razy w serwisie i nie są w stanie stwierdzić z jakiego powodu Nie zaobserwowałem jakiegokolwiek wycieku Sa podejrzenia że może nastąpiło pękniecie głowicy i płyn wyparowuje albo się spala Silnik pracuje ok nic się nie dzieje tyle że muszę uzupełniać płyn.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 34
Nie wystąpiła: 10

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

U mnie w VW Touran z 2004 tdi 2.0 płyn chłodzący uciekał przez prawie niewidoczne pęknięcie głowicy przy wtrysku
Odpowiedz
U mnie w 136 KM 2.0 TDI ubywa tak samo płynu i to dość sporo na stalce oleju nic nie przybywa silnik pracuje ok nie kopci czy to może być coś z głowica lub uszczelką proszę o pomoc :(
Odpowiedz
Czy uporałeś się z problemem jeśli tak to gdzie był problem bo mam ten sam silnik i taki sam problem
Odpowiedz
Witam,mam zamiar kupic Tiurana 2006 rok pr.1,4/140km benzyna,przebieg 180000km.proszę o radę czy warto?
Odpowiedz
TRzeba sprawdzić chłodniczkę spalin. Tam najczęsciej w Turamach i Sharanach dochodzi do wycieku. Jesli z rury wydechowej na rozgrzanym silniku robi sie pod nia mokro, i czuć taki przegrzany G12, to znak że nie pęknięcia głowicy a chłodniczka. Wymiana 1200 + robocizna. Mozna tez wziąć zamiennik
Odpowiedz
arek mam problem wyćiągłem bespiecznik a było zapalone auto jak go wyćiągłem to zgasł.włorzyłem go spowrotem zapaliłem i nie podaje paliwa do filtra paliwa.1.9 turan disel.co może byc przyczyną?
Odpowiedz
U mnie płyn również ubywa ale mechanior zlokalizował wyciek i okazało się, że jest jakaś nieszczelność w dogrzewaczu (WEBASTO). Proponował zupełne odcięcie webasto lub wymianę na nowe. Narazie kontroluję płyn i dolewam jeśli jest potrzeba. Touran 2.0 TDI 136KM
Odpowiedz
Ubytek płynu chłodzacego, może mieć miejsce w przypadku łatwego do zdiagnozowania wycieku zewnetrzego lub płyn przedostaje sie do komory spalania wtedy trzeba liczyc się z kolejnymi kosztami zwiazanymi z płukaniem olejem silnika. Jeżeli zauważycie . że przewód od zbiorniczka poziom płynu chłodzącego jest sztywny oraz, że przy próbie dkręcenia korka płyn "cofa" sie do zbiorniczka pod wpływem cisnienia to odpowiedź może byc jedna - uszczelka pod głowicą do wymiany. Tu polecam wymiane niejako przy okazji rozrządu - koszt w granicach 1/3 robocizny. Ostatnią przyczyną może być peknięcie głowicy. W VW Touran to "normalna" wada ekspluatacyjna tyh pojazdów tak więc predzej czy pózniej...... pozdrawiam wszystkich uzytkowników VW Touran.
Odpowiedz
Troszke zbyt duzo sie naczytales w necie lub zbyt duzo glowic zwalisles bez sensu. w tym silniku glowica raczej nie, z reszta bardo latwo mozna to sprawdzic wiec nie pisz negatywnych scenariuszy pseuudo-znawco...
Odpowiedz
Witam a jak ja mam wymienony rozrząd turbinę dwumase całe zawieszenie i silnik był wyciągany i wszystko na pikobelo było robione i płyn mi ubywa a nie widzę przecieków
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Touran I
Średni koszt przejechania 100 km
33,33 zł
6,8
l/100km
8,3
l/100km
11,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Touran I