Szukaj

nierówne i zbyt wysokie obroty po nagrzaniu
Volkswagen Polo III Hatchback 1.0 50KM 37kW 1996-2001

  • Autor: narnuk
  • Kategoria: silnik
Przy dojeżdżaniu do świateł włączam luz, a obroty silnika zatrzymują się na 1600. Dopiero po tym jak się zatrzymam i odczekam kilka sekund spadają do 800. Kiedy włączy się wentylator chłodnicy obroty nie mogą się ustalić i falują. Brak błędów w komputerze. Czyszczenie przepustnicy i kopułki aparatu zapłonowego nie pomaga. Wymieniłem wszystkie uszczelki układu dolotowego, czujnik podciśnienia, temperatury silnika oraz sondę lambda.

Komentarze

narnuk
Już usunięte.
Po opóźnieniu zapłonu obroty się ustabilizowały.
Wymienione świece na inne (pewne).
Wymieniona kopułka i palec w aparacie zapłonowym.
Przeprowadzona adaptacja przepustnicy.
Teraz obroty spadają do 1100 szybko, a potem powoli do normalnych.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Polo III Hatchback 1.0 50KM 37kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Polo III Hatchback