Szukaj

Uszkodzona turbina i pęknięta głowica.
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW 2005-2010

  • Autor: Przemek
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 170 tys. km
Kupiłem swego czasu pięknego passata b6 z końca 2008r. Radość z jazdy wielka, fajne osiągi samochodu, dosyć fajna opcja w niewielkich pieniądzach, ale po około 4 msc. Radość zmieniła się w piekło, najpierw padła zmienna geometria turbiny. Oczywiście wymiana, po kolejnym miesiącu padł, i w końcu w następnym miesiącu niespodzianka, passacik zaczal wyrzucać płyn zbiornikiem. No fajnie głowica do góry i super pęknięta głowica. Werdykt, trzeba było wymienić całe serce bo Dwumas wtryski też rewelacji nie ma. Po roku od wymiany sprzedaż, jako uszkodzony, kolejna głowica padła.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 3
Nie wystąpiła: 11

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Nikt jeszcze nie dodał komentarza
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B6 Variant