Szukaj

problem z rozpalaniem
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW 2005-2010

  • Autor: ~zbyszek
  • Kategoria: silnik
mam problem z rozpalaniem zimnego silnika nie mam pojecia czy to wina swiec zarowych,pompki paliwa

Komentarze

podobno TDI'ki tak mają w zimę - leje się coś do baku żeby lepiej odpalały - Sam szukam rozwiązania, ale tylko czytam że warsztaty pół auta wymienią, a problem będzie - tak samo u siostry, ojca i u mnie w zimę jest problem - dymi na zimnym silniku siwy dym - niby standard
Odpowiedz
Mam ten sam rok ten sam 2.0 170KM silnik i ten sam problem. Byłem w serwisie podłączyli kompa i wyszło że pompowtryski. Wymienili 2 Następnego dnia odpalił w salonie na zimnym silniku bez problemu. Na dotyk. Jednak kolejnego dnia problem powrócił.
Odpowiedz
Witam mam ten sam problem. Posiadam Passata 2007r 2.0 tdi DSG 170km. Gdy auto jest zimne to strasznie ciezko odpala,trzeba go dlugo krecic a jak zapali to przez chwile az rzuca silnikiem.Ten problem wystepuje tylko rano lub po bardzo dlugim postoju gdy silnik wystygnie.Jak auto sie rozgrzeje to odpala normalnie.Przypuszczam ze jakby bylo z -10 lub -15 to auto by nie odpalilo wogole.Bylem w serwisie podlaczali kompa i zadnych bledow nie ma.Rozkladaja rece i nie wiedza co to moze byc.Na desce rozdzielczej nic sie nie pali zadne kontrolki wszystko ok. Czy ktos moze mi doradzic co to moze byc???
Odpowiedz
Jak chcesz dobrze rozpalić auto, użyj podpałki z Castoramy,albo benzyny i zapałek.
Odpowiedz
po wymianie przednich klockow ( tarcze pozostaly stare wygladaja OK ) pedal wpada do podlogi dlaczego
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TDI-CR DPF 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
35,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B6 Variant