Szukaj

TDI głosny jak Ursus i spala dużo oleju.
Volkswagen Passat B6

  • Autor: ~uzytkownik
  • Kategoria: silnik
TDI 140kM
- głośny jak Ursus
- spala dużo oleju
- horrendalnie drogi serwis - pompowtryskiwacze to wydatek kilka tysięcy, przeglądy droższe niż merca, bmw czy japońskiego leksusa
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 15
Nie wystąpiła: 15

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

ja mam paska od 2 lat sprowadzony z niemiec 190000 miał przejechane teraz mam 250000 i tylko z czym mam problem to paliwo cho c malo pali ale trzeba wlać zeby jechac hamulec reczny szwamkuje a poza tym jest ok..pozdrawiam
Odpowiedz
ja kupilem passata b6 2.0tdi 2006rok dwa lata temu mial przejechane 183tyskm zrobilem nim juz prawie 50 tyskm i napraawde nie narzekam na niego jest to bardzo wygodny samochod . ludzie narzekaja na te silniki poniewaz kupia sobie passatka i pozniej niestac ich na wymiane oleju za 1000zl czy wymiane kola dwumasowego za 3000 jerzdza az do konca serwisow okresowych a puzniej jecza ze to tyle kosztuje sami sobie robia opinie na temat swojego auta . masakra niestac cie jazdzij dalej oplem
Odpowiedz
Do beny passat b6 2.0tdi: swiete slowa...za wygode trzeba zaplacic, sam mam passata i nie narzekam...mam do wymiany dwumas ale zrobi sie i bedzie smigal dalej...
Odpowiedz
Ja kupilem 3 letniego passata z Austrii 1,9 bluemotion na pompowtryskach(kombi) spalanie srednio 5,2-5,5 a ze komp troszke zaniza wychodzi kolo 6 litrow zrobilem nim ponad 15000km i narazie jest oki wymienili mi na gwwarancji kompresor z klimy musze troszke rozwiac wasze negatywne nastawienie do tego modelu ja moge go polecic jak narazie mnie nie zawiodl i oby tak dalej.Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow passatow-szerokosci!
Odpowiedz
Witam , mam wrazenie ze osoby ktore tu pisza o passacie B6 2.0 tdi, nie wiedza zabardzo co pisza... Owszem auto moze sie psuc... nalezy odrazu zaznaczyc ze kupilo sie np auto z niemiec lub od kogos i nie ma pewnosci pochodzenia... a takie auta beda sie psuly... mialem b5 1.9 tdi pd 131ps z salonu jezdzilem 5 lat, zanim go kupilem szukalem uzywek, mialem znajomego w salonie sprawdzal mi kazde auto po nr VIN, kazdy passat sciagniety z niemiec u nas mial przebieg 90 do 150 tys km a tak naprawde po sprawdzeniu okazalo sie ze w niemczech na ostatnim przegladzie mialy po 200 do 350 tys, wiec zrezygnowalem z zakupu uzywki. Obecnie sprzedalem B5 i kupilem B6 2.0 TDI CR 140 ps. I tu do ludzi ktorzy jecza na te silniki, czy wogule wiecie ze od 2005 roku te byly juz 4 generacje silnika tego typu, pierwszy o poj 2.0 na PD , kolejny juz byl TDI CR zwykly, nastepnie TDI CR z jednym walkiem rownowazacym a obecnie TDI CR z dwoma walkami rownowazacymi, posiadam go od tygodnia , z salonu moge zec narazie malo ale napewno powiem tak, materialy wysoka jakosc, wszystko spasowane nic eni trzeszczy a silnika nie slychac wcale co mnei troche denerwuje bo w poprzednim aucie jezdzilem juz na sluch a tu jak w benzynie:) pozdrawiam
Odpowiedz
tak kolego w kazdym aucie zapala sie taka kontrolka, a powod tego jest bardzo prosty, przy rozruchu pompa oleju nie daje nominalnego cisnienia od razu tylko po chwili, dlatego kontrolka gasnie po ok 2 sec, jezeli palila sie bedzie dluzej mozesz podejrzewac usterke
Odpowiedz
NIE KUPUJCIE TEGO AUTA!!! KIBEL NA MAXA!
O pierwszego tysiąca sypią się: maglownica kierownicy (koszt 2 tys zł), elektryka (1 tys zł), koło dwumasowe (2,5 tys zł), pompowtryskiwacze (ceny kosmos!), skrzynia DSG (mechatronika - około 15 tys zł). MASKARA!!!
Odpowiedz
Witam. Jestm od miesiaca posiadaczem vw passata 2007r. 170KM i w związku z tym mam pytanko: czy przed odpalenieniem silnika powinna na wyświetlaczu lub na prędkosciomierzu pojawić sie kontrolka oleju?
Odpowiedz
POSIADAM B6 2,0 TDI 140 I NIE MAM ZADNYCH PROBLEMOW SILNIK CHODZI DUZO CIESZEJ JAK W 1,9 TDI TE SILNIKI SA MYSLE UDANE!!A DLA POCIESZENIA NIE MA AUTA NA SWIECIE KTORE SIE NIE PSUJE;-)
Odpowiedz
Volkswagen Passat B6