- Autor: ~Kwiacior
- Kategoria: silnik
Mam passata 2,0 TDI 2005 I Golfa 1,9 TDI 2005. Dwa auta są serwisowane w ASO i w passacie przy 90000km padła pompa paliwa(1100zł), a przy 108000km koło dwumasowe ze sprzęgłem(ok 4000zł). Można by powiedzieć, że nie tak jak nakazuje producent użytkowane auto. Producent nakazuje (co mi powiedzieli w serwisie) jazdę na zbyt niskich obrotach, przyśpieszanie na 2-biegu i na 1-biegu (ze skrzyżowania jak duży ruch chyba nie wolno ruszać tylko czekać aż godziny szczytu miną), ale to nie jest wina kierowcy ponieważ golfem jeździ inny kierowca i koło dwumasowe+sprzęgło padło przy 89000km(4400zł po rabatach dzięki znajomością, normalnie 5300zł, a pompa paliwa przy 90000km(właśnie będę naprawiał). Zawsze w mojej najbliźszej rodzinie jeździły VW i nie było takiego problemu jak z tymi nowymi (salonowymi). Marka spadła na psy. Najlepsze jest to, że zalecenia serwisantów mijają się z zaleceniami instruktorów eko jazdy na TVN Turbo, w którym to jeżdżą autami z grupy VW.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 82
Nie wystąpiła: 15
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu