Szukaj

Stuki w silniku 1.8t 150koni.
Volkswagen Passat B5

  • Autor: ~tofik
  • Kategoria: silnik
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 16
Nie wystąpiła: 8

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

C0 to może szwankować w tym silniku 1,8T 20V ?...w czasie jazdy jak i na postoju gaśnie na moment, jakby odcinało zapłon..cewki,świece wymienione i to samo i zauważam że zaczyna coraz to częściej następować ...uprzejmie proszę o fachową poradę co mam począć bo mechanicy rozkładają ręce oczywiście podpinali komputer.
Odpowiedz
Proszę o pomoc ponieważ ręce opadają... mam paska 2002 1.8t AWT zaczeło się od spadku mocy oraz brak ciśnienia oleju. Mechanik sprawdził turbinę okazało się, że wszystko działa, olej w normie. Po złożeniu wszystko wróciło do normy, zrobiłem tak z 200km. i anomalia powróciły. Ponownie sprawdzona turbina i do regeneracji, pompa oleju do wymiany, po złożeniu silnika (turbo zregenerowane + nowa pompa oleju, nowy olej i nowe filtry) nadal brak ciśnienia oleju. Nie wiem co robić! HELP!
Odpowiedz
Ale mnie kolega Szumek rozbawił :)) Silniki 1.8 VW-Audi mają dwa wałki rozrządu. Przód na pasku i z tyłu silnika na łańcuszku. Jak autko terkocze jakby chciało udawać dieselka na zimnym a na ciepłym silniku się to wzmaga to najprędzej napinacz łańcuszka rozrządu do wymiany. Ale zacznijcie od sprawdzenia "Szklanek" zaworów. Mogą być popychacze do wymiany. A najprościej zacznijcie od wymiany oleju, filtrów itp. Bo to najtaniej zrobić. W mojej wersji napinacz sterowany elektronicznie-SERWIS 1400 zł + robocizna :))Jak macie farta to macie napinacz sterowany pompą oleju jedyne 500 zł :)Wiem bo właśnie jestem w trakcie remontu silnika. Jeżeli to łańcuszek bądź napinacz to poczujecie również spadek mocy, lekkie wahania obrotów, i tzw strzelanie w rurę i drgania silnika. A VAG zacznie pokazywać błędy zapłonu itp. Znaczy to, że rozstraja się pomału rozrząd.
Odpowiedz
Do Passat 1.8 Comfortline: dzięki kolego nikt nie potrafił mi odpowiedzieć na moje pytanie dopóki nie przeczytałem Twojej wypowiedzi, spadek mocy jest, drgania sa, strzelania są, chamska dieslowska praca jest. dzieki wielkie! wymieniam teraz rozrzad to zrobie i to;D
Odpowiedz
MarcinK sciągaj misę i czyśc smoka pewnie jest zapchany
Odpowiedz
Witam... Moj problem to stuki w silniku 1.8T AWT passat 2002r... Wymieniłem napinacz oraz łańcuszek rozrządu... nie pomogło... wg mnie stuki słychac u gory silnika, sa nieregularne i po uplywie kilku minut zaczyna mrugac kontrolka cisnienia oleju... Może ktos cos wie na ten temat? prosze o pomoc...
Odpowiedz
Ja mam pytanie. mam paska 18t 20V i zaczelo mi przerywac na wolnych obrotak i jak jade. co to moze byc? i jeszcze jedno pomalu schodza mi obroty?
Odpowiedz
ja sprawdzilem cisnienie bylo ok
wymienilem wiec napinacz z lancuszkiem ale dziwne stuki dalej dochodza z okolic kolektora ssacego
nie mam pomyslu co jest
Odpowiedz
sprawdz cisnienie oleju jak ma na wolnych obrotach w okolicy 2 bar to pompa dobra
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B5
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
7,3
l/100km
10,1
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Volkswagen Passat B5