Szukaj

Threads
Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW 1999-2005

  • Autor: ~maniek
  • Kategoria: silnik
od maja walcze z tym autem;1.pokazal sie plyn w oleju zdjeto i splanowano glowice wymieniono uszczelke uszczelniacze2.po ok 3tys km znowu to samo,odlaczono chlodniczke oleju tzw.polaczenie krotkie,na krotki okres bylo ok(chlodniczka nie podlaczona byla)za ok 2miesiace zawalony caly silnik a plynu,wody po sam korek wlewu oleju,dodam ze stan plynu chlodzacego jest jak nalezy,sprawdzono znowu glowice i dalej blok ktory takze splanowano,po zlozeniu bylo ok ale na krotko!3.przejechalem ok 2-3tys km i znowu plyn w oleju i rosnie a stan chlodzacego jest w normie!nie wiem juz co mam robic moze ktos poradzi albo mial cos podobnego pozdr.maniek.16@wp.pl,+48697239229 nieznana

Komentarze

Słyszałem że po splanowaniu głowicy a przed montażem jej w silniku należy sprawdzić ciśnieniowo jej szczelność bo mogą być mikropęknięcia głowicy.
Odpowiedz
Volkswagen Passat B5 Kombi