Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~Michal
7 lat temu
4
Witam wszystkich,
Mam taki problem. Kupilem juz jakis czas temu passata b5 ale mam tylko jeden kluczyk, bez pilota. Oczywiscie pilot gdzies musial byc ale tego juz nie dostalem. Czy ktos wie ile moze kosztowac dorobienie kluczyka z pilotem? I czy w ogole da sie to zrobic nie posiadajac oryginalnego kluczyka?
Z gory dziekuje za pomoc!
Pozdrawiam!
Do Krystian: przestała działać gdy padnie akumulator i wyciągnęła aby naładować włożyłem spowrotem naładowany i przestała działać do tej pory nie mogę odpalić jest to passat b5 2 i pół tdi 2000 rok automat
Do : witam nie działał mi zamek od pasażera po wymianie na innt działa tylko przy zamknieciu na pilocie 2 krotnie on sie otwiera czy trzeba go zaprogramowac
http://www.taligentx.com/passat/maintenance/doorlockmechanism/ link do samodzielnej naprawy elektroniki zamków - wystarczy wyjąć płytkę, odessać wszystkie luty i położyć nowe. Problem polega na fabrycznej ekologicznej cynie (bezołowiowej) która z czasem pęka-zwłaszcza od trzaskania drzwiami.Działa 100%
witam wszystkich jak by ktos pytał o mikrostyki to koszt wymiany wszystkich to ok 30 złotych na alegro sa dostepne same styki a i na gieldzie jest tego pelno wystarczy wyciagnąc zamek troszke zabawy z lutownica i wszysko smiga jak nowe
WITAM,ZACIĘŁY MI SIE PRAWE TYLNE DRZWI i sie nie otwieraja ani od środka ani od zewnatrz,szyby chodza normalnie,co zauważyłem że w ogóle w tych drzwiach nie słychać siłownika ,a we wszystkich pozostałych sa dobrze słyszalne,jeśli ktos miał podobny problem to prosze o udzielenie mi jakiejs rady,z góry dziekuje
mam problem... auto gaśnie w czasie jazdy... nigdy to się nie działo dopiero kiedy raz zablokował mi się centralny zamek i nie mogłem otworzyc autka... od tego czasu tak się dzieje ze czasem po drodze gaśnie a co gorsze jak wkładam kluczyk do stacyjki załącza się alarm i nie można odpalić auta... pomocy!!!
Witam. Kiedyś miałem z tym problem. Cena w serwisie jak się pytałem to 500zł. Ja osobiście użyłem WD-40 i od roku niemam problemu. Słyszałem od kolegi elektryka samochodowego, że czasem wystarczy rozkręcić i wszystko przeczyścić (ale w rozbiórce zamka niepomoge)
permanentne awarie zamków i podnośników szyb( przez 11 lat użytkowania wymieniłem 3 zamki i 3 podnośniki, dla mnie to jedyna naprawdę doskwierająca usterka
Ten problem dotyka oprocz B5 takze Octavie, Golfa IV, Toledo. Nie zawsze dotyczy do zimnych lutow, poprostu zamki sa tandetne i slabo zabezpieczone przed zabrudzeniami.
MI SIĘ WŁANCZA PRZEZ TE USTERKI ZAMKA ALARM I NIE WIEM CO ZROBIĆ CZY WYSTARCZY WYMIENIĆ TE MIKRO WŁĄCZNIKI? I JAK STWIERDZIĆ W KTÓRYCH DRZWIACH JEST ZEPSUTY? ILE TAKIE COŚ KOSZTUJE?
Nie tylko ten model ma takie kiepskie zamki - wynika to z budowy elektroniki sterującej zamkiem. Wraz z upływem czasu powstają zimne luty co powoduje niepoprawne działanie.
ja tez mam problem z tym gdyż któryś zamek nie domyka się i co chwila włącza mi się alarm - potrafi zdenerwować. Ile kosztują te mikrostyki i czy łatwo to wymienić?
Też miałem taki problem z zamkiem a raczej mikro włącznikiem, chyba jak każdy użytkownik tego samochodu. W jednych drzwiach do dziś mam nie sprawny (co objawem jest między innymi, nie zapalające się wewnątrz światło).
Rada dla niektórych, aby nie próbowali go reanimować preparatami typu WD40 gdyż jest to na bardzo krótką metę a potem będzie jeszcze gorzej.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu